  • 11. Data: 2008-12-09 11:38:11
    Temat: Re: Był kurier z Aliora i co dalej???
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    > Moment, ale z tym logowaniem czekałeś na SMSa z potwierdzeniem otrzymania
    > dokumentów przez bank, czy mogłeś się logować zaraz po wizycie
    > donosiciela, przepraszam, kuriera?

    Zaraz po wizycie kuriera wpisalem numer CIF w bankowości internetowej i
    przyszło hasło startowe smsem.

    Chandler

  • 12. Data: 2008-12-09 17:16:12
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-12-09 10:21, Wojciech Nawara stwierdził, że:
    > Winieneś mieć co najmniej 3 dokumenty. Kartę Klienta i umowę o
    > świadczenie usług oferowanych przez Bank dla Osoby Fizycznej (w sumie 4
    > strony) i jeszcze umowę o ROR (2 strony)

    Mam.

    > i ew. umowę o kartę (kolejne 2 strony).

    Nie zamawiałem, więc nie ma, pozostałość się zgadza.

    > CIFu nie nadrukowali na tym pierwszym, na umowach o ROR i kartę
    > już jest.

    No właśnie u mnie nie ma. Jest pesel i tyle.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 13. Data: 2008-12-09 20:57:46
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-12-09 18:16, Marcin Nowakowski stwierdził, że:

    > No właśnie u mnie nie ma. Jest pesel i tyle.

    Huh, okazało się, że CIF to ten numer pod kodem kreskowym na umowie
    (lewy, dolny róg). Domyślne, nie ma co ;-)

  • 14. Data: 2008-12-09 21:17:28
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Marcin Nowakowski pisze:
    > Dnia 2008-12-09 18:16, Marcin Nowakowski stwierdził, że:

    > Huh, okazało się, że CIF to ten numer pod kodem kreskowym na umowie
    > (lewy, dolny róg). Domyślne, nie ma co ;-)

    Hmmm, faktycznie. :-) Ale ja też mam w treści.

  • 15. Data: 2008-12-09 21:50:42
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Dnia 2008-12-09 18:16, Marcin Nowakowski stwierdził, że:

    > Huh, okazało się, że CIF to ten numer pod kodem kreskowym na umowie
    > (lewy, dolny róg). Domyślne, nie ma co ;-)

    a udało ci się zalogować?
    ja mam zupełnie inny pod kodem, który jest u mnie w prawym, dolnym.
    ale ja mam CIF w treści umowy.

    PG

  • 16. Data: 2008-12-09 22:47:19
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-12-09 22:50, Piotr Gralak stwierdził, że:

    > a udało ci się zalogować?

    Tak, wpisałem CIF i dostałem SMSem kod. W/g instrukcji powinienem czekać
    na odzew banku (nic takiego nie przyszło). Miły akcent - stówka była już
    na koncie :-)

    > ja mam zupełnie inny pod kodem, który jest u mnie w prawym, dolnym.
    > ale ja mam CIF w treści umowy.

    Traktuję te początkowe uciążliwości jako wpadkę przy pracy, mam
    nadzieję, że Alior faktycznie pokaże się z lepszej strony.

  • 17. Data: 2008-12-10 09:07:13
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Piotr Gralak pisze:

    > a udało ci się zalogować?
    > ja mam zupełnie inny pod kodem, który jest u mnie w prawym, dolnym.
    > ale ja mam CIF w treści umowy.

    CIF jest pod kodem z lewym dolnym rogu. Pod kodem z prawego dolnego rogu
    jest zupełnie inna wartość, z CIFem nie mająca nic wspólnego.

  • 18. Data: 2008-12-10 09:30:14
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > CIF jest pod kodem z lewym dolnym rogu. Pod kodem z prawego dolnego rogu
    > jest zupełnie inna wartość, z CIFem nie mająca nic wspólnego.

    no to sorry, nie mam kodu po lewej. ale specjalnie za nim nie tęsknię,
    bo mam go na swoim miejscu :P

    PG