  • Data: 2002-05-31 10:56:06
    Temat: Bylem w SGB i nie maja Oskara :-(
    Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    No wiec polazlem na Mielzynskiego... marmury faktycznie "wzorcowe"
    :-)), obluga nawet mila ale tego co chce nie mieli :-(. Pani
    niedysponentka odeslal mnie do goscia zajmujacego sie bankami
    spoldzielczymi a tenze poinformowal mnie, ze najblizsze co wydaje
    Oskary to Bank Spoldzielczy w Barlinku :-)))))

    Sam GBW jest calkiem, calkiem - ROR'y bez oplat za prowadzenie,
    wbrew temu co Wojtek pisal nie wymgaja stalego zatrudnienia
    a jedynie symbolicznego ruchu na koncie - 100 zl miesiecznie.
    Kilka kart w tym chargowa EC/MC, ktora widze ze daloby sie
    otrzymac bez stalego zatrudnienia ale trzeba sobie duzy ruch
    na koncie zrobic. Poza tym juz nic ciekawego :-( Jak beda
    mieli e-banking to moze jeszcze do nich zajrze :-)

    A karta z chipem musze sie obejsc smakiem. Chyba, ze jeszcze
    sprobuje uderzyc do PKO BP :-)))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek