  • Data: 2002-02-06 15:45:01
    Temat: Było 28 lat i kredyt .....
    Od: "Adam" <R...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie.
    Może pamiętacie pytałem niedawno jaki bank da kredyt bez uregulowanego
    wojska w wieku 28 lat.
    Z duszą na ramieniu poszedłem do WKU i okazało się że już od 1999 toku
    jestem w rezerwie (bez komentarza).
    Także już rezerwa prosi o poradę ofertę jakiego banku wybrać.oto fakty:
    budowa zaawansowana w 75 %
    potrzeba ok 35000 abym mógł się wprowadzić na poddasze
    kredyt nieduży ale że mam już to i owo na "grzbiecie" termin 5-10 lat.
    zdolności kredytowe są .
    Sprawdziłem już oferty kredytów hipotecznych w:
    GE - prosta procedura ale odsetki większe niż u konkurencji
    PKOBP - oprocentowanie spoko ale papierologi od zemsty

    Ma szanownoa grupa jakieś sugestie?
    Szczególne pozdrowienia dla rezerwistów :))
    Adam.