    From: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bylo: [BZWBK] BRAWA!!! jest [BZWBK] - typuje do miana najgorszego banku
    Date: Fri, 4 Jan 2002 10:59:00 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@pe131.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Wookasch" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a12spc$l8k$1@news.telbank.pl...

    > Użytkownik "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com> napisał
    >
    > Taaak wieemm... napisalem tak tylko przykladowo :)
    > Ale na polecenie zaplaty to bym sie nie zdecydowal.
    > O ile dobrze pamietam, to nad tym sie za bardzo nie ma kontroli. Tzn.
    bylem
    > akurat w oddziale BZWBK i jakas kobieta sie klocila z niedysponentka,
    > poniewaz Canal+ pobieral za pomoca polecenia zaplaty kase z jej konta, a
    Ona
    > nie mogla zabronic bankowi wysylania tych pieniedzy, chociaz to bylo jej
    > konto. Zakonczenie swiadczenia tej uslugi musialo "wyjsc" od Canal+. Od
    razu
    > mowie, ze nie wiem dokladnie na jakiej zasaadzie polecenie zaplaty
    > fukncjonuje - pisze tylko o prawdziwej sytuacji jaka wystapila w jednym z
    > warszawskich oddzialow BZWBK.
    >
    > pozdrawiam
    > Wookasch

    Mam PZ w BZWBK (juz niedlugo!) - pod ERE i dla C+ - o ile ERA dziala bez
    zarzutow to C+ cos szwankuje - ale to raczej wina po stronie C+ - pieniadze
    sciagaja co 2 miesiac no ale w rawidlowej wysokosci. Zarowno w w ERZE jak i
    w C+ polegalo to na wypelnieniu ich balnkietow, odeslania im tego a oni
    dopiero wysylali 1 odcinek do banku. Cyfra+ jak zwykle mialal lekki burdel i
    dzieki temu nim zaczeli sciagac to mialem ja rok gratis :-) potem sie
    upomnieli tylko o jakies 250 zl - wyslali pismo iz pobiora sobie ta kase i
    tak sie stalo.

    --
    JaKi