  • Data: 2002-01-17 12:16:04
    Temat: Bylo: Termin splaty KK na 26.XII - zakonczenie
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc.

    Byl taki watek, ktory zapoczatkowalem: co zrobic jak termin splaty KK wypadl
    26.XII czyli w drugi dzien swiat - przelewac 24.XII czy zaryzykowac i
    przelac 27.XII.

    Wiec ja zaryzykowalem i dalem zlecenie w mBanku na dzien 27.XII. Przelew
    zostal w Lukas Banku zaksiegowany tego samego dnia. Okazalo sie, ze zadnych
    odesetek czy kar mi nie naliczono i wyglada na to, ze wszystko jest OK.
    Niestety bylo to moje pierwsze "spoznienie" w splacie, wiec tak na prawde
    nie wiem czy zostalem potraktowany lagodnie bo to byl moj pierwszy raz czy
    jednak moj tok rozumowania byl poprawny.

    Przepraszam, jezeli kogos znudzilem, ale napisalem to, bo kilka osob wtedy
    bylo zainteresowanych zakonczeniem tej sprawy. Wiec informuje, ze zadnych
    konsekwencji nie ponioslem za przesuniecie terminu splaty na pierwszy dzien
    roboczy.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia