    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: CA -- problem z logowaniem
    Date: Mon, 1 Jul 2024 18:57:31 +0200

    Skuszony 150 wisienkami za debet namówiłem matkę do zawarcia umowy z CA.
    Umowa została zawarta 20 czerwca br. -- debetu matka nie dostała, więc
    straciła czas i przyszłościowe możliwości. W marmurze zalogowałem się
    do matki konta za pomocą androidowej aplikacji, ale po powrocie do
    domu -- nie zdołałem zalogować się tam ani za pomocą tejże aplikacji,
    ani za pomocą WWW...

    Podczas zawierania umowy matka złożyła dyspozycję przesyłania emerytury
    na konto w CA, ale z uwagi na niemożliwość zalogowania się -- wysłałem
    do ZUS wniosek o skierowanie emerytury matki ponownie na konto w Velo,
    gdzie do tej pory wędrowała matki emerytura -- dziś w sprawie tegoż
    wniosku był telefon z pytaniem dotyczącym tegoż ponownego skierowania
    emerytury do Velo...

    -=-

    Po zalogowaniu się do siebie mogę zlecić przelew z matki konta, ale do
    pełni szczęścia potrzebne jest płacenie debetówką -- aby konto było za
    free, trzeba 5 razy zapłacić kartą bądź BLIKiem, ale debetówka nie jest
    aktywna i nie umiem aktywować jej bez logowania...

    W marmurze nie rozwiązałem problemu -- z uwagi na pełnomocniczą niemoc.
    Telefonowanie daje mi muzyczkę w uchu... Można dodzwonić się, ale spod
    apki -- po zalogowaniu a zalogować się nie mogę...

    Jestem pełnomocnikiem -- ale brak mi mocy do rozwiązania problemu...
    [nie wiem, ile watów ma moja moc; nie wiem, co z energią mych
    możliwości; nie wiem też, czy mogę użyć siły -- grawitacji
    chociażby... masa [jakże istotna w ciążeniu] niewiadomych
    a równań mało... dobrze, że osuszacz okazuje mi posłuszeństwo
    a zdradziecki wyłącznik -- zdradzając pobór mocy -- ukazuje
    mi stan pracy owego osuszacza... biada krewniakom Założyciela...
    niewielkim kosztem zabawek
    i ogromnym kosztem elektryfikacyjnym morduję saprofity z zimną
    krwią -- choć nie wiem, czy pleśnie mają krew...]

    Po dłuuugim ocze_kiwaniu wreszcie telefoniczny kontakt -- niestety
    nie było z kim i jak rozmawiać... Trudno winę zrzucać na wysoką
    temperaturę, albowiem w bankach raczej ;) pracują klimatyzatory...

    -=-

    CA:
    - dostaje u mnie łapkę w dół na mej stronie
    - rozwiązanie mojej umowy o prowadzenie konta w CA
    trzeba trochę zaczekać z uwagi na płacenie za
    zakupy -- przesyłki z AliExpress były opłacane
    debetówką CA przypiętą do mego konta, przez co
    zwroty (a jest ich trochę) wędrują na moje
    konto w CA
    - aktywację matki debetówki w placówce i wkrótce
    wypowiedzenie umowy o prowadzenie konta matki...

    Nie ma możliwości aktywacji karty przez telefon, albowiem matka nie
    pamięta *imienia babci ze strony matki* -- podanego nie 20 czerwca
    br., ale przed wielu laty... (jeśli w ogóle podanego)

    Nie ma możliwości aktywacji karty za pośrednictwem WWW -- bo nie
    można zalogować się via WWW.

    Nie ma możliwości aktywacji karty za pośrednictwem androidowej
    aplikacji -- bo nie można zalogować się...

    Najwyraźniej pracowniczka nie potrafi przyjąć do wiadomości
    niemożliwości zalogowania się...

    Ciężka sprawa...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s