  • 21. Data: 2010-06-23 10:27:09
    Temat: Re: CETELEM czyli jak trafic na liste dłużników
    Od: Marcin Pastula <m...@g...com>

    On 26 Maj, 06:59, Pete <n...@n...com> wrote:

    > http://www.wilkow.lubelskie.pl/index.php?option=com_
    alphacontent&Item...

    > --
    > Pete

    Witam,
    Chyba trzeba mieć szczęście by nie mieć problemów z Cetelem.
    Brałem kiedyś kredyt z Cetelm, kupując sprzęt w RTV EURO AGD.
    Wszystkie raty byly splacane w terminie, stałe zlecenie, na conajmniej
    7-8 dni przed terminem. Pozniej okazuje sie ze w BIKu jest zapis ze
    kazda rata byla opozniona w splacie 30 do 50 dni!!!
    Mialem tez, a wlasciwie wedlug banku nadal mam, nastepny kredyt, 20
    rat, oczywiscie wszystkie raty splacone w terminie, niektore nawet na
    20 dni przed wymaganym terminem. Podczas trwania tego kredytu
    dostawalem wezwania do zaplaty rat ktore juz zaplacilem, wiec
    wysylalem do nich potwierdzenia przelewow... i znow wezwanie do
    zaplaty, ja znow potwierdzenie przelewow.. w koncu ostatnia rata
    zostala zaplacona... kilka dni po splaceniu wszystkich rat znow
    przyszlo wezwanie.. wiec ja im wysylam potwierdzenia wszystkich 20
    rat... mowia ze odezwa sie w ciagu 21 dni minal miesiac i nic, dzwonie
    do nich, ciagle gdy tlumacze moja sytuacje nagle polaczenie urywa sie.
    Znow przychodzi wezwanie... a na moj list z potwierdzeniem przelewow
    nikt nie odpowiedzial... w koncu po ponad miesiacu przychodzi do mnie
    pismo ze po "szczegolowej analizie" maja zaksiegowane 19 rat... wiec
    znow pismo jakim cudem maja 19 rat jesli przesylam im 20
    potwierdzen... i znow cisza.. i znow przychodzi wezwanie do zaplaty...
    w koncu odzywa sie pani Katarzyna Gorecka z dzialu windykacji, podale
    swoj adres mailowy, opisuje jej sytuacje i prosi mnie o potwierdzenia
    przelewow. wysylam wszystkie 20 potwierdzen... dodatkowo informuje
    mnie ze przekaze ta sprawe odpowiedniej osobie by przyspieszyc
    rozwiazanie problemu.. mija tydzien, mijaja 2 tyg, 3 tyg.. cisza...
    wysylam maile do pani Goreckiej, juz mi nie odpowiada, wysylam
    nastepnego maila do pani Goreckiej... cisza... podejrzewam ze znow
    niedlugo przyjdzie wezwanie do zaplaty... w BIKu juz jestem wpisany
    jako dluznik z kwota cos ponad 160zl... nie moge wziac juz zadnego
    kredytu, zadnej karty kredytowej, zadnego limitu na koncie...
    i to jest profesjonalizm banku Cetelem... ktory jest teraz Sygma
    bankiem.... po prostu zlodzieje...
    Bede naglasnial ta sprawe do poki nie zostanie ona rozwiazana...
    zadnej zlotowki nie zaplace bankowi, zadnych odsetek... mam juz
    adwokata ktory w moim imieniu bedzie wystepowal do banku... miarka sie
    przebrala.. ludzie musza poznac jaką organizacją jest Cetelem/Sygma
    Bank.

    Pozdrawiam i rzycze szczescia wszystkiem okradzionym i oszukanym przez
    Cetelem.

  • 22. Data: 2010-06-23 10:44:01
    Od: Marcin Pastula <m...@g...com>

    On 23 Cze, 12:27, Marcin Pastula <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > Bank.
    >
    > Pozdrawiam i rzycze szczescia wszystkiem okradzionym i oszukanym przez

    pisalem ten tekst pod wplywem emocji i przepraszam za bledy i
    oczywiscie "życzę szczęścia" a nie "rzyczę.." :)

  • 23. Data: 2010-06-23 11:02:02
    Od: "Valdi" <v...@p...pl>

    "Marcin Pastula"
    b.googlegroups.com

    > pisalem ten tekst pod wplywem emocji i przepraszam za bledy i
    > oczywiscie "życzę szczęścia" a nie "rzyczę.." :)

    nic się nie dzieje, a co do "banku", o którym piszesz - ten typ tak ma i z
    tego co się orientuje nie jesteś jedynym, który ma z nimi takie przejścia.
    Powodzenia w walce z tym tworem życzę.