-
11. Data: 2002-04-12 08:58:52
Temat: Re: CITI-SpowiedĽ!
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
Dnia pięknego Thu, 11 Apr 2002 23:18:53 +0200, "Jamesi"
<l...@f...onet.pl> napisałbył:
>Człowieku!!! miałes niepowtarzalna i uzasadnioną okazję wyżycia sie na
>panience z okieka - gdyby mnie zadała takie durne pytanie to by się spaliła
>ze wstydu...
A co ona winna? Posadzili ją za te 500zł miesięcznie i stuka... System
jest winny... Trzeba by dotrzeć do władz, a władze mają to w dupie...
Odchodzę od tematu, ale podobny system obsługi jest w wielu dużych
firmach, np. w Prószyńskim. Ja zawsze byłem ich dobrym klientem,
kupowałem dużo książek w KKKK, prenumerowałem kilka czasopism... Ale
najpierw KKKK mnie oszukał, potem dział prenumeraty potraktował jak
szmatę i odmówił premueraty Wiedzy i Życia. W ten sposób z aktywnego
klienta stałem się aktywnym przeciwnikiem. Ale co z tego wynika? Nic!
Moloch jakim jest Prószyński ma w dupie jednego klienta więcej,
jednego mniej. Oni są nastawieni na masową obsługę, a taka generuje
masę odpadków w postaci źle potraktowanych klientów.
Podobnie jest z bankami, a zwłaszcza z SikiBankiem czy np. PKOBPSA.
Masówka, następny, następny, następny, następny, następny, następny,
następny, następny, następny, następny, następny, następny, następny,
następny, następny, następny, następny, następny, następny,
następny... I nawet jak ktoś zrezygnuje, to za czas stracony na opiekę
nad klientem, oni przetworzą 1000 innych
--
Tristan hrabia Alder
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)
-
12. Data: 2002-04-12 09:30:41
Temat: Re: CITI-SpowiedĽ!
Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>
Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@4...com..
.
> Dnia pięknego Thu, 11 Apr 2002 23:18:53 +0200, "Jamesi"
> <l...@f...onet.pl> napisałbył:
>
> >Człowieku!!! miałes niepowtarzalna i uzasadnioną okazję wyżycia sie na
> >panience z okieka - gdyby mnie zadała takie durne pytanie to by się spaliła
> >ze wstydu...
>
> A co ona winna? Posadzili ją za te 500zł miesięcznie i stuka... System
> jest winny... Trzeba by dotrzeć do władz, a władze mają to w dupie...
>
> Odchodzę od tematu, ale podobny system obsługi jest w wielu dużych
> firmach, [...] Oni są nastawieni na masową obsługę, a taka generuje
> masę odpadków w postaci źle potraktowanych klientów.
>
[...]
A nasza rola źle potraktowanych, upierdliwych klientów:
obsmarowywać ich gdzie się da - może czasem zmienią choć trochę
procedury.
Zaoszczędzimy przy okazji stresów osobom mniej orientujących
się w temacie, które mogą nie wiedzieć, że można było podać jako
powód: "taki mam kaprys"...
I panie w okienkach będą się mniej stresować, i mężowie tych
pań... i cały kraj będzie mniej zestresowany!!! 8-)
Paweł Kierski
p...@m...com.pl
-
13. Data: 2002-04-12 11:18:28
Temat: Re: CITI-Spowiedź!
Od: <y...@y...pl>
> Napisałem jako powód : " rezygnacja z usług " :) Niech mój powód przyczyni
się
> do polepszenia ich ofery! :)
>
Lepiej było napisać: Zadawanie głupich pytań zamiast zajecia się rzetelną
obsługą klienta.
Y.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl