  • 21. Data: 2008-03-27 21:44:09
    Temat: Re: CITI wcale nie jest elastyczny - dokad warto przeniesc ich karte?
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "szkoleniowiec" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fsgvcl$hff$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

    ja prosilem w grudniu przed swietam o podniesienie limitu, to uslyszalem
    oferte kredytu komercyjnego...
    skwitowalem to tym, ze w takim razie reszte zakupow zrobie kartami
    konkurencji skoro nie chca mi podniesc limitu

    w stycczniu sami podniesli mi o 40%

    z zamiana z silver na gold bylo jeszcze latwiej, ale o tym juz pisalem
    kiedys,
    dla mnie citi jest elastyczny