  • 11. Data: 2008-05-21 13:03:43
    Temat: Re: Centrala karta kredytowych - czyli geszeft na blokowaniu kart
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jan Strybyszewski" g10fnh$4h8$...@n...onet.pl

    > Po skradzeniu karty to wiesz co mi przyjdzie po tym ?

    Korekta:

    * 0. Zapisz na każdej karcie stosowne numery każdej infolinii
    lub kilku innych, a nawet tylko jednej innej.
    1. Wielokrotne patrzenie na wyraźny, duży numer sprawi, iż
    zapamiętasz go. :) (u mnie sprawia -- patrzę, gdy stoję w kolejce)

    (* -- niepotrzebne skreślić) ;)

    > Na kazdej karcie jest numer infolii albo na wiekszosci tylko jak mam go
    > przeczytac jak wlasnie stracilem portfel z kartami.

    Dla mnie problemem są małe literki i takież cyferki.
    Na każdej karcie możesz zapisać stosowne numerki do
    wszystkich infolinii -- zazwyczaj nie gubisz wszystkich
    kart, ale tę, którą akurat płaciłeś.

    No i raczej te numery są potrzebne wówczas, gdy nie jesteś u siebie w domu, czyli
    wówczas, gdy dzwonisz z komórki. A w komórce możesz te numerki zapisać także.

    > I wez teraz czlowieku w lesie szukaj numeru na infolinie jak telefon
    > tez ukradli (mam drobniaki albo ktos pozwoli zadzwonic se swojego ale
    > nie na 913 po iles zloty za minute

    Po 2.48 zł?

    Zadzwoń do kogoś znajomego i poproś, aby znalazł numer i do Ciebie oddzwonił.

    Zazwyczaj na stacjach benzynowych obsługanci znają stosowne numery. (kiedyś znali
    na przykład na stacjach Statoil) I nawet pozwalają na dzwonienie za freeko w tych
    okolicznościach. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 12. Data: 2008-05-21 13:08:30
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Zazwyczaj na stacjach benzynowych obsługanci znają stosowne numery. (kiedyś znali
    > na przykład na stacjach Statoil) I nawet pozwalają na dzwonienie za freeko w tych
    > okolicznościach. :)

    Jest problem mam Lukasa, Mbank, Inteligo, Citi, Eurobank, BZWBK, PEKAO
    SA i pewnie niedlugo Alior :) jak zgubie portfel kaplica

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 13. Data: 2008-05-21 13:26:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jan Strybyszewski" g116sc$kps$...@n...onet.pl

    > Jest problem mam Lukasa, Mbank, Inteligo, Citi, Eurobank, BZWBK, PEKAO
    > SA i pewnie niedlugo Alior :) jak zgubie portfel kaplica

    Tutaj to naprawdę jakaś centrala się przyda. ;) Ale czy naprawdę potrzebujesz aż 8
    kart? :)

    Ja chcę mieć 4 kredytowe -- jedną na każdy tydzień i 1 debetową -- z Polbanku.

    Teraz mam 3 kredytowe i na 13 (chodzi o okres ;) karty) chcę mieć jeszcze jedną.
    Numery do 2 (z 3) banków pamiętam.

    Z debetowych mam 1 z Polbanku i 1 z mBanku -- pamiętam numery.
    Tą z mBanku nic mi nikt nie zabierze. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 14. Data: 2008-05-21 23:12:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Miernik" 2...@d...local

    > [..] Jak na razie jeszcze nigdy nie wyczyszczono mi konta utracona kartą,

    A ile kart zgubiłeś/utraciłeś?

    > więc za owe 50 zł wolę sobie coś zjeść niż wydać na tą usługę,
    > wiesz ile makaronu w Biedronce można kupić za 50 zł?

    BTW -- czy pani prezydentowa nadal produkuje makaron? :)

    > Nie "wszystko powinno być za darmo" tylko stosunek przydatności do ceny
    > akurat tej usługi jest beznadziejny.

    Gdybyż to było 50 groszy na całe życie... :)
    I tak byś zapomniał :) numer do tego czegoś i nie mógłbyś sobie
    tego numeru przypomnieć w stresie związanym z utratą karty. :)

    -=-

    Drodzy ;) Państwo -- gdzie teraz nie ma internetu?
    A jeśli jest -- kto nie pozwoli rzucić okiem na stronę [główną] banku? :)
    IMO trudniej nakłonić kogoś do użyczenia telefonu niż do użyczenia komputera. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 15. Data: 2008-05-23 06:49:34
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > "Jan Strybyszewski" g116sc$kps$...@n...onet.pl

    > Tutaj to naprawdę jakaś centrala się przyda. ;) Ale czy naprawdę potrzebujesz aż 8
    kart? :)

    Nie potrzebuje ale daja to biore mam wyrzucic :)
    Ale 4 karty w portfelu Kowalskiego nie sa niczym dziwnym przeciez. W
    sumie 2 x KK (zawsze ktoras moze sie wysypac) , Electrona do swojego
    konta podstawowego , Electrona dla wyplat z bankomatow innych niz wlasny
    bank, czasami w podrozy sie przydaje miec takie Inteligo obok np mbanku

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 16. Data: 2008-05-23 11:15:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jan Strybyszewski" g15pds$eie$...@n...onet.pl

> [...]
    > konta podstawowego , Electrona dla wyplat z bankomatow innych niz wlasny
    > bank, czasami w podrozy sie przydaje miec takie Inteligo obok np mbanku

    Zauważ, że karty dają, ale za tę ,,centralę'' musisz już płacić. :)
    No i karty okupują miejsce w portfelu.

    Ale co mnie do tego, kto ile kart nosi. :)
    Ja dążę do tego, aby mieć 6 (4 KK + 2 KD) sztuk, z czego 3 w jednym
    mBanku. Imo odszukanie numeru telefonu, pod którym można zastrzec
    kartę jest najprostszą czynnością spośród tych wszystkich czynności,
    które trzeba wykonać przy zastrzeganiu.

    --