-
1. Data: 2004-06-26 20:32:47
Temat: Centrum Telefoniczne - Raiffeisen Bank
Od: "wojtas_z_lublina" <n...@w...pl>
Hej,
miałem małe wątpliwości co do wyciągu z KK. Zadzwoniłem do Centrum
Telefonicznego, wklepałem PIN i połączyłem się z agentem. Ten zadał mi
dodatkowe pytania (nazwisko, ble ble ble) i pogadałem sobie nt. moich
problemów. Niby wszystko w porządku, ale zapytałem też o saldo .... i
okazał się, że Gość miał przed sobą historię innej karty. Nie moją!!!
Po co ja się autoryzuję przy połączeniu? Po co Agent pytał się o różne
moje dane? I tak miał przed sobą kogoś innego...
Chyba zmieniam swój światopogląd co do bezpieczeństwa kanałów
telefonicznych...
pozdr
Wojtas
-
2. Data: 2004-06-29 09:35:36
Temat: Re: Centrum Telefoniczne - Raiffeisen Bank
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
wojtas_z_lublina wrote:
> miałem małe wątpliwości co do wyciągu z KK. Zadzwoniłem do Centrum
> Telefonicznego, wklepałem PIN i połączyłem się z agentem.
(...)
> Chyba zmieniam swój światopogląd co do bezpieczeństwa kanałów
> telefonicznych...
ja kanał telefoniczny mam zawsze zablokowany
a w RB mozesz sobie wszystko oglądać przez www - kartę również.
a jak uruchomisz podgląd www to kanał telefoniczny możesz zablokować
*** blad ***