  • 1. Data: 2002-05-17 10:38:06
    Temat: Cetelem po raz kolejny (a może BIG)
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    kolejny dowód na niekompetencje Cetelem (a może BIG)

    w dniu 22.04 wpłaciłem na rachunek karty cetelem optimum (z tesco) 1000 zł -
    pomyliłem nr rachunku i zamiast wpłacić na WBK wpłaciłem tam

    pod koniec kwietnia po kilku godzinach prób dodzwonienia udało mi się w
    końcu porozmawiać z "żywym człowiekiem"
    poprosiłem o zwrot pieniążków - zostałem poinformowany, że 2 tygodnie i
    pieniążki powinny wrócić na moje konto

    dzisiaj po godzinie oczekiwania na linii i wysłuchiwaniu "proszę czekać"
    okazało się, że wysłali przelew 10 maja ..... no a w mBanku stan konta nie
    powiększył się

    czekam na potwierdzenie wykonania przelewu i będę wyjaśniał może z mBankiem
    no chyba, że teraz dokładniej sprawdzą i okaże się , że bank z którego
    wysyłają (BIG) wykazał się po raz kolejny kompetencją i jeszcze nie wysłał
    przelewu :)

    (a może pracownica cetelem liczyła na to, że zapomnę o pieniążkach i po
    prostu ich nie przesłała ? )

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski