eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChargeback w Citi, płatność Allegro pytanie?Chargeback w Citi, płatność Allegro pytanie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl
    !unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
    POSTED!not-for-mail
    From: "info" <s...@s...spam>
    Newsgroups: alt.pl.allegro,pl.biznes.banki
    Subject: Chargeback w Citi, płatność Allegro pytanie?
    Date: Wed, 27 Jul 2011 20:43:38 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3508.1109
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3508.1109
    Lines: 19
    Message-ID: <4e305c67$0$3505$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.29.62.187
    X-Trace: 1311792231 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 3505 83.29.62.187:55550
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.allegro:286421 pl.biznes.banki:556200
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Niestety po kilku latach udanych transakcji na allegro i mi się trafił
    nieudany zakup.
    Kupiłem telefon z takim opisem "Blackberry bold 9700 polski język, simlock
    na obcą sieć. Uzywany przez kobietę,noszony w futerale, stan wręcz idealny"
    Rzecz w tym, że sprzedawca zataił lub nie był świadom tego, iż zostały
    wykorzystane wszystkie próby usunięcia blokady simlock (jest ich 10 więc
    ktoś musiał sobie bezmyślnie wpisywać bzdury zamiast poprawnego kodu
    usuwającego ograniczenia) Telefon może teraz służyć jako przycisk do papieru
    ponieważ nikt w Polsce nie usunie blokady. Z mojej strony napisałem do niego
    e-mail z opisem
    sytuacji i prośbą/żądaniem zwrotu zapłaty. Aktualnie mija pierwszy dzień bez
    odzewu, jutro zadzwonię i zobaczymy.
    Teraz pytanie. Jak wygląda procedura chargeback w Citi, jak to się ma do
    opisanej sytuacji?

    Pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1