  • 1. Data: 2010-06-18 21:26:20
    Temat: Charlie delta
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

    Padł mi dysk i z innego kompa spojrzajem na grupe ( bez zablokowanych,
    ignorowanych itp) i szok i 9 wątków spamera=zawiedzonego
    inwestrora=zrospaczonego inwestora=desperata...???? nie wiem jak nazwać
    odpowiednio?

    charlie zastanów się zanim cos zapodasasz!

    pozdrawiam
    RySZARd

    5208 (20100618) __________

  • 2. Data: 2010-06-18 21:28:27
    Temat: Re: Charlie delta
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

    Użytkownik "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl> napisał w
    wiadomości news:hvgoa6$no4$1@news.onet.pl...
    > Padł mi dysk i z innego kompa spojrzajem na grupe ( bez zablokowanych,
    > ignorowanych itp) i szok i 9 wątków

    sorry za pomyłke juz wątków

    pozdrawiam
    RySZARd