  • 11. Data: 2006-03-22 10:35:21
    Temat: Re: Chyba trudno wziąść kredyt w Polsce....
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <P...@i...fm> napisal(a):

    > No to boli, że w Polsce żyjemy - gdzie każdy jest potencjalnym złodziejem....
    > Znajomy w Norwegi pół roku po tym jak się tam przeprowadził dostał kredyt 50000
    > na.... dowód (miejsce zamieszkania) i to wszystko.....

    A w Charkowie podobno dwóm mężczyznom dali ślub!

    > Jeszcze nam daleko do takiej normalności...

    Nie przejmuj się, w Polsce też dostaniesz forsę na dowód. W
    Providencie. Z oprocentowaniem, w które wkalkulowane jest
    nieściągnięcie.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 12. Data: 2006-03-22 11:30:20
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Dostepnosc do kredytow jest wprost proporcjonalna do dochodow ktore
    uzyskujesz (na papierze ofcorz).
    Mowie tak z wlasnego doswiadczenia.
    Pzrekraczasz pewna granice i bierzesz ile chcesz. Banki stoja otworem.
    Czesto bez zbednych pytan i procedur.
    Moze tutaj poszukasz rozwiazania.

    A provident jkest dla tych najbiedniejszych i najbardziej zdesperowancyh.
    Niestety. Jest takich zbyt wielu w naszym kraju.

    Powodzenia
    Vx

  • 13. Data: 2006-03-22 13:05:37
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Edzi <P...@i...fm> wrote:

> [...]
    > na.... dowód (miejsce zamieszkania) i to wszystko.....
    > Jeszcze nam daleko do takiej normalności...

    Straszne. A w Szwajcarii kazdy kredyt samochodowy ma wymog tzw. pelnego
    auto-casco.
    To dopiero koniec swiata, prawda?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 14. Data: 2006-03-22 13:44:29
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > Jeśli zwrot z ubezpieczenia nie spłaci do końca kredytu - oczywiście.
    > --
    > Samotnik
    > http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

    Co by nie powiedzieć to nawet w tym samym banku za granicą jest znacznie
    łatwiej. Rok temu w Hamburskim oddziale DB w czasie 15 minut przy średniej
    znajomości niemieckiego, po przedstawieniu wpisu do ewidencji i DO, załatwiłem
    ( i uruchomiłem ) kredyt 15 tys.&#8364; na zakup towarów. Interesowało ich wyłącznie
    jak długo prowadzę działalność. Fakt, był ze mną dostawca od którego kupowałem
    towar. Sądzę że gdyby obecnie wystąpiła taka potrzeba to bez najmniejszego
    problemu również bym uzyskał promesę lub kredyt. A spróbujcie załatwić kredyt w
    polskim oddziale DB.

  • 15. Data: 2006-03-22 19:38:38
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    VigoX napisał(a):

    > Dostepnosc do kredytow jest wprost proporcjonalna do dochodow ktore
    > uzyskujesz (na papierze ofcorz).
    > Mowie tak z wlasnego doswiadczenia.
    > Pzrekraczasz pewna granice i bierzesz ile chcesz. Banki stoja otworem.

    A jaka to granica?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 16. Data: 2006-03-23 07:21:56
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości

    | A jaka to granica?

    Kazdy bank ma inaczej. Zainteresuj sie tematem bankowosci osobistej i
    prywatnej.

    Vx

  • 17. Data: 2006-03-23 07:36:00
    Od: "Edzi" <P...@i...fm>

    Użytkownik "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3de7.00000131.442154bc@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > problemu również bym uzyskał promesę lub kredyt. A spróbujcie załatwić kredyt

    No i o tym właśnie "mówię"......

    --
    Edzi

  • 18. Data: 2006-03-23 08:27:48
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-03-23 08:21, osobnik VigoX stwierdził, iż:

    > Kazdy bank ma inaczej. Zainteresuj sie tematem bankowosci osobistej i
    > prywatnej.

    Właśnie, zainteresuj się.
    Zainteresuj się też pojęciem "zdolność kredytowa".

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 19. Data: 2006-03-23 14:28:44
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:dvtm2e$jcf$1@news.dialog.net.pl...
    | Dnia 2006-03-23 08:21, osobnik VigoX stwierdził, iż:

    | Właśnie, zainteresuj się.
    | Zainteresuj się też pojęciem "zdolność kredytowa".

    mysle ze jedno z drugim ma wiele wspolnego (dochody a zdolnosc). Wiec o co
    ci chodzi?

    Vx

  • 20. Data: 2006-03-23 17:23:42
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    VigoX napisał(a):

    > Kazdy bank ma inaczej. Zainteresuj sie tematem bankowosci osobistej i
    > prywatnej.

    Zainteresuje sie jak bede potrzebowal kredytu :) Na razie pytam z ciekawosci

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \