  • 1. Data: 2003-09-23 12:19:21
    Temat: Ciekawa funkcja w Millennium Biznes
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Automatyczna Identyfikacja Przychodzących Płatności w Millennium Biznes

    Millennium Biznes, sieć Banku Millennium oferująca usługi bankowe dla rynku
    małych i średnich przedsiębiorstw, rozszerza swoją ofertę o automatyczną
    identyfikację przychodzących na rachunek Klienta płatności.
    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3282

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-09-23 13:02:02
    Temat: Re: Ciekawa funkcja w Millennium Biznes
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    To jest funkcjonalność której - jak zauważyłem - nie lubią na tej
    grupie.