  • 1. Data: 2006-01-30 18:59:32
    Temat: Ciekawe TFI - investors.pl
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Przegladajac portal finansowy natknalem sie na informacje/reklame
    o TFI zalozonym przez fachowcow, ktorzy takze inwestuja w nim swoje
    pieniadze, co ma gwarantowac 'zyski inwestorow na wieki'.
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1393378
    Czy ktos zetknal sie z tym TFI albo potrafi ocenic osoby zarzadzajace?
    Adres towarzystwa:
    http://www.investors.pl/

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2006-01-30 19:59:30
    Temat: Re: Ciekawe TFI - investors.pl
    Od: "Dieter 1.0" <d...@g...pl>

    Ciezko oceniac cos co ma czteromiesieczna historie wynikow z czego jeden na
    plusie.

    D.

  • 3. Data: 2006-01-30 20:18:58
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Dieter 1.0" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ciezko oceniac cos co ma czteromiesieczna historie wynikow z czego jeden
    > na
    > plusie.

    Ale mozna wiedziec jak sobie oosby zarzadzajace radzily w innych
    towarzystwach.
    Czy to rzeczywiscie sa dobrzy fachowcy, ktorzy postanowili pracowac "na
    sowim"
    czy raczej trzecia liga, ktora nie miala i tak zbyt wielkiej przyszlosci w
    poprzedniej
    pracy. Niestety sam sie znam na tym za malo by to ocenic. Ani nie bardzo
    wiem
    jak sprawdzic gdzie wczesniej pracowali i jak sie to przekladalo na wyniki
    finansowe
    przez nich osiagane.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2006-01-31 19:43:04
    Od: "roythekid" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ocm> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiem
    > jak sprawdzic gdzie wczesniej pracowali i jak sie to przekladalo na wyniki

    Fundusze niszowe dopiero rodzą się na polskim rynku kapitałowym i również
    nie bez problemów. Trudno wyrokować w jakim kierunku potoczą się ich losy,
    jednak ich strategie inwestycyjne są bardzo ciekawe i obiecujące.
    Investors jest funduszem zamkniętym a dywersyfikacja w surowcach oraz
    instrumentach pochodnych stwarza interesujące możliwości. Osobiście z
    ciekawością będę się przyglądał ich losom, bo niestety na inwestowanie mnie
    jeszcze nie stać :(.
    Nie ma się co sugerować tekstami, że zarządzający są również inwestorami
    tego funduszu, bo wydaje mi się, że raczej na pewno nie inwestują tylko w
    tym funduszu :)
    Tak samo nie ma co wyrokować, że jest to III liga, bo z nazwisk raczej to
    nie wynika - tworzą produkt oryginalny i obiecujący na polskim rynku
    kapitałowym i za to im chwała.
    Pozdrawiam
    Radzio Radomski