  • 11. Data: 2012-01-19 19:49:13
    Temat: Re: Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Zobacz jak pięknie trzymał Wig20 przez dwa dni, a dzisiaj puścił.

    Na ale którym fibonie mówisz ?.
    Kolego kc wrzuć, że jaki rysunek bo tak to ciężko ci w myślach czytać....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2012-01-19 20:00:27
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Na ale którym fibonie mówisz ?.
    > Kolego kc wrzuć, że jaki rysunek bo tak to ciężko ci w myślach czytać....

    Cofnij 100 sesji (domyślisz się dlaczego tyle) maximum minus połowa różnicy
    maximum i minimum i masz wynik. 50% procentowy fibon fali. Dzisiaj właśnie
    padł. Ale to nie powód do hurra optymizmu panienki. Uważam, że skoro jest
    długi, to jutro powinien się troszkę skrócić. Przy założeniu, że jutro jest
    higher high.

    pozdrawiam
    kc

  • 13. Data: 2012-01-19 20:20:58
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Cofnij 100 sesji (domyślisz się dlaczego tyle) maximum minus połowa
    > różnicy
    > maximum i minimum i masz wynik. 50% procentowy fibon fali.

    Nie no kolego kc, nie wal że w pręta. Przeciez nawet Charlie się nauczył
    wstawiać obrazki ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2012-01-19 20:39:41
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    > Nie no kolego kc, nie wal że w pręta. Przeciez nawet Charlie się nauczył
    > wstawiać obrazki ....

    :)
    ok, mówisz i masz:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fb3434a7646bb942
    .html

    to już z projekcją na jutro, zakładam jakieś 2253 (przy wcześniejszym
    założeniu oczywiście)

    pozdrawiam
    kc

  • 15. Data: 2012-01-19 21:07:31
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    .html

    > to już z projekcją na jutro, zakładam jakieś 2253 (przy wcześniejszym

    Poza tym jak długo giełdy będą szły na północ przy masakrze na BDI?. Kiedyś
    to był wskaźnik wyprzedzający, a teraz? Zobaczymy. Jestem za.

    kc

  • 16. Data: 2012-01-19 21:07:46
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > ok, mówisz i masz:
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fb3434a7646bb942
    .html

    A jest tu jakiś fibon ?????.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2012-01-19 21:15:49
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Wtopiłem na futach. No cóż, nauka kosztuje. To nie na moje nerwy. Za to na
    > akcjach, obligacjach, złocie i walutach zarobiłem.

    Ja cały czas na razie testuje swoje liczne systemy na demo, i powiem ci
    szczerze, że na futach amerykańskich i polskich jestem (całkiem odwrotnie
    niż ty) na + 50% (bodajże od września), ale za to na forexie poległem póki
    co na -80% :).

    Do rzeczywistej gry wejdę dopiero wtedy gdy odrobie straty z forexu na 0,
    tudzież gdy zdołuje całkiem do zera to konto ze stratami, założe nowe i to
    nowe podwoje.

    Póki tego nie zrobię nie jestem pewien swoich umiejętności ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2012-01-19 21:19:01
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    > A jest tu jakiś fibon ?????.

    Też narzekam na wzrok, no cóż, lata lecą. Mogłem tę przerywaną linię zrobić o
    grubości 10 pkt specjalnie dla ciebie :). Podpowiem ci, że leży dokładnie w
    połowie (50% !!) wykresu. I przez dwa dni wig 20 bił w nią jak w bęben.

    kc

  • 19. Data: 2012-01-20 17:56:46
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > zakładam jakieś 2253

    Cały dzień się trzymało, a na koniec dnia pękło. No i teraz mam zagwozdkę: Co
    dalej? Kto pomoże i pociągnie prognozę dalej? Ale bez 2500-3000, 1000-1200,
    bo to nie prognoza, chyba, że podany jest czas wystąpienia, inaczej śmieszyć
    tylko może.

    kc

  • 20. Data: 2012-01-25 08:04:38
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>