  • 1. Data: 2003-06-25 12:20:57
    Temat: Ciekawe oprocentowanie w Fotisie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Od dziś wszyscy Ci, którzy nie lubią długo czekać na zysk mogą
    zakładać w Fortis Banku Polska lokaty terminowe: miesięczną lokatę
    "Lato" oraz tygodniową lub dwutygodniową "E-lokatę".

    Oprocentowanie obu lokat należy do jednych z najwyższych na rynku. I
    tak oprocentowanie lokaty "Lato" to 4,45% a dwutygodniowej "E-lokaty"
    4,30%.
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2768

    w sumie mozna sie zastanowic - dla niektorych moze byc ok.
    Zastanawia mnie natomiast e-lokata - przeciez w e-pakliecie chyba jest
    na RORze 4,5% jeszcze?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-06-25 15:17:35
    Temat: Re: Ciekawe oprocentowanie w Fotisie
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
> [...]
    > 4,30%.
    > (......) przeciez w e-pakliecie chyba jest na RORze 4,5% jeszcze?

    no właśnie - pewnie jest to produkt dla pakietów wyzszych
    na srebrnym juz od 2 miesiecy stopa lokat overnight nie osiągnela 4%
    od dziś mam e-pakiet i tam faktycznie zeznają nadal że jest 4,5%
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-06-25 18:49:52
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > od dziś mam e-pakiet i tam faktycznie zeznają nadal że jest 4,5%

    A czy przypadkiem w e-pakiecie nie bylo 4,5% od samego startu?
    Bo tak mi sie wydaje, ze kiedy w wirtualnych bylo 10-12% to
    na e-pakiecie tez 4,5% :-) Pewnie jak juz obniza to zjada do 1%
    :-)) bo chyba po prostu zapomnialo im sie :->

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2003-06-25 20:13:43
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Wilczek wrote:
> [...]

    Prawie :))
    Na starcie było 5,5% i opłata za prowadzenie 3 PLN.

    Nie zapomniało i tak szybko nie zjadą :)) IMHO :))

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-06-25 20:53:29
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Nie zapomniało i tak szybko nie zjadą :)) IMHO :))

    IMHO to jeszcze kilka miesiecy i te 4,5% to bedzie wiecej
    niz WIBOR1M :-) bo do WIBOR12M brakuje juz wlasciwie tylko
    jednej obnizki stop :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek