  • 1. Data: 2010-03-03 10:51:13
    Temat: Ciekawostka na getinie
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    oRGR wielkości king konga zasięg ca. 16,5 zł
    Malunek tu:
    http://www.stopazwrotu.pl/plikifck/image/gtn030310.p
    ng

    Ryzyk fizyk jak to mówią, pożyjemy zobaczymy.

    DJ

  • 2. Data: 2010-03-03 11:21:26
    Temat: Re: Ciekawostka na getinie
    Od: dejf <d...@a...pl>

    W dniu 2010-03-03 11:51, DJ(Dominik) pisze:
> [...]
    > http://www.stopazwrotu.pl/plikifck/image/gtn030310.p
    ng

    > Ryzyk fizyk jak to mówią, pożyjemy zobaczymy.

    Z cyklu "kto ma wiekszego" i ladniejszego :) to ja gralem kiedys
    cos takiego na pszenicy (RGR):

    http://www.dawidd.master.pl/gielda/wheat/wheat_2008_
    06_28_d1.gif

  • 3. Data: 2010-03-03 14:47:34
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Z cyklu "kto ma wiekszego" i ladniejszego :) to ja gralem kiedys
    > cos takiego na pszenicy (RGR):
    >
    > http://www.dawidd.master.pl/gielda/wheat/wheat_2008_
    06_28_d1.gif

    My też graliśmy pszenicę: ;)
    http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=556 (11.09.2008)
    I nieco skosiliśmy: http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=592
    (13.10.2008)

    Dombrek

  • 4. Data: 2010-03-03 16:27:32
    Od: dejf <d...@a...pl>

    W dniu 2010-03-03 15:47, Dombrek pisze:

    06_28_d1.gif

> [...]
    No ja niestety nic z tego nie skosilem. Jest to moja osobista tragedia
    bo wywalilo mnie z tego 'pewniaka' na niejako drugiej czesci prawego
    ramienia (prawe ramie jest takie jakby podwójne - widać to u Ciebie na
    screenie). Do dzisiaj nie moge tego przezyc :)

  • 5. Data: 2010-03-03 18:01:17
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    właśnie był mniejszy orgr na tvn, ale jak spojrzec na 3 lata...

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 6. Data: 2010-03-03 20:44:26
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > oRGR wielkości king konga zasięg ca. 16,5 zł
    > Malunek tu:
    > http://www.stopazwrotu.pl/plikifck/image/gtn030310.p
    ng

    Ta spólka w mojej opini idzie nieznacznie lepiej niż Wig20. Od poczatku
    grudnia idzie boczniakiem o zakresie 9,50 - 8,50.
    Warunkiem wybicia się z tego kanału musiał by być co najmniej utrzymanie
    Wig-u 20 w zakresie 2200 -2400.

    Ja bym się skłaniał raczej ku prognozie dla WIG-u 20 u kolegi LeM-a:

    "[...] 50% zniesienie ruchu od dołka w marcu w 38% czasu ruchu od dołka w
    marcu [...]"

    Czyli wychodziło by na to że "proporcjonalnie" wykres Getinu mógł by sobie
    dryfować mniej więcej po bocznikau 9,50 - 8,50.....
    RGR - mocno mocno wątpliwe ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-03-03 20:45:42
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >
    > Czyli wychodziło by na to że "proporcjonalnie" wykres Getinu mógł by sobie
    > dryfować mniej więcej po bocznikau 9,50 - 8,50.....

    Przynajmniej nie w najbliższym czasie .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-03-03 22:21:16
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > (prawe ramie jest takie jakby podwójne - widać to u Ciebie na screenie).

    Takie rzeczy się zdarzają. Dlatego trzeba dość regularnie grać, by łapać
    kolejne okazje. Czasem czeka się kilka tygodni na sensowny deal, a czasem
    deale wchodzą dzień po dniu. Taka branża... ;)
    Dombrek

  • 9. Data: 2010-03-04 08:46:58
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Przynajmniej nie w najbliższym czasie .....

    Chociaż jak widzę jakiś grubas się pojawił na choryzoncie (bez jaiej
    większej spektakularnej zmiany LOP) ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/