eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti Bank i jego napastliwe dzialania › Citi Bank i jego napastliwe dzialania
  • Data: 2009-06-22 19:39:48
    Temat: Citi Bank i jego napastliwe dzialania
    Od: "rb1981" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    prosze o rade w nastepujacej kwestii:

    Od okolo dwóch miesiecy dzwonia do mnie osoby z Citi Banku. Chca rozmwiac z
    zupelnie nieznana mi osoba. Owe panie nigdy nie chcialy powiedziec, z jakiej
    firmy dzwonia. Kazdej z osobna tlumacze, iz jest to pomylka i ze nie mam z
    tym nic wspólnego - bez skutku. Dzwonia non stop od rana do póznego
    wieczoraa. Oddzwonilem na numer, który mi sie wyswietlil - Citi Bank
    Handlowy. Jednak, aby porozmawiac tam z konsultantem trzeba kilkakrotnie
    wprowadzac udawany numer karty a nastepnie haslo do citiphone - wreszcie
    udalo sie. Pani mnie wysluchala, ale stwierdzila, ze takie sprawy to tylko
    listem poleconym do Biura ds. Jakosci Obslugi na Goleszowskiej w Warszawie.
    Zalamalem sie, slowo daje, iz gorzej niz na Poczcie Polskiej, zenada.

    Naprawde mam dosc tych telefonów, niektóre z nich sa gluche. Ktos sie pyta
    czy z panem..... po czym odklada sluchawke. Do której z instytucji moge to
    zglosic i jako co? Bardzo prosze o jakies pomysly.

    --


    Pozdrawiam
    Rafal


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1