  • 1. Data: 2011-01-02 21:42:10
    Temat: Citi -- KK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Citi obniża opłaty za swoje karty kredytowe -- o tyle dziwne, że i tak te karty są
    już za free.
    Ponadto wprowadza jakieś zmiany w regulaminie KK. Czy ktoś wie, o jakie zmiany tam
    chodzi?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-01-02 22:02:35
    Temat: Re: Citi -- KK
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sun, 02 Jan 2011 22:42:10 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Citi obniża opłaty za swoje karty kredytowe -- o tyle dziwne, że i tak
    > te karty są już za free. Ponadto wprowadza jakieś zmiany w regulaminie
    > KK. Czy ktoś wie, o jakie zmiany tam chodzi?

    Nie są "za free" i nie były.
    Przy okazji nowych niższych opłat warto się upewnić, czy dawniejsza
    "promocja" nadal nas obowiązuje. Mnie ponoć tak, ale w znanym mi
    przypadku parę dni temu przywalili opłatę roczną za "bezpłatną" kartę.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 3. Data: 2011-01-03 01:25:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olgierd" p...@r...org...

> [...]
    > "promocja" nadal nas obowiązuje. Mnie ponoć tak, ale w znanym mi
    > przypadku parę dni temu przywalili opłatę roczną za "bezpłatną" kartę.

    Trzeba reklamować -- raczej odwalą. Mnie odwalili.

    Boże -- co ja wtedy przeżywałem!!! Las, piaski, z 60 km/h, blisko drzewa,
    samochód dosłownie pływał na tych piaskach, a niektóre drzewa furkotały
    dosłownie w odległości pół metra od karoserii... (a gdzie miejsce na
    lusterka!) Pod spodem na domiar złego korzenie...

    A ja?... Ja nawet nie wiedziałem o tym, że Nowe Volvo S40 to jednorazówka...
    W wyobraźni regulowałem już geometrię... Jakież było moje zdumienie, gdy
    w serwisie obwieszczono mi, że w tym zawieszeniu NIE REGULUJE SIĘ geometrii...

    Myślałem, że skonam ze śmiechu. :)

    Pralka jednorazówka (jak głosi sam producent) ale z pięcioletnią gwarancją
    tegoż producenta... (w razie awarii -- trudno w niej coś reperować poza
    elektroniką/sterowaniem)... Ale za to tania. :) (1400 za 7 kg wsadu/ładowności
    i głębokości 40 cm)

    Samochód kompaktowy, czyli też jednorazówka...
    (też tani? -- dla Polaka chyba niekoniecznie)

    Na szczęście i Citi opłatę cofnął (telefonowano do mnie w tej sprawie
    właśnie wtedy, gdy ,,jeździłem'' po lesie) i zawieszenie nie ucierpiało,
    co widać na wydrukach popomiarowych... (notabene -- wykonanych też za free,
    z uprzejmości serwisu)

    Dokładniej -- potrzebna jest korekta zbieżności przednich kół, ale nieduża :)
    i akurat zbieżność przodu można regulować. :) (co niestety kosztuje)

    Panna Mercedes ma regulację:

    -- zbieżności tyłu
    -- zbieżności przodu
    -- pochylenia tyłu
    -- pochylenia przodu
    -- wyprzedzenia sworznia zwrotnicy przodu

    Zwykle szybka jazda po korzeniach i wybojach
    (spowalniaczach) daje zmniejszenie wyprzedzenia sworznia.

    Ale w zawieszeniu forda (moje Volvo S40 to Ford Focus) nie ma regulacji...
    Ponoć nie ma w ogóle w tego typu (mekpersonowskim) ;) zawieszeniu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-01-03 08:19:50
    Od: " " <q...@N...gazeta.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > Nie są "za free" i nie były.

    To gdzie jest haczyk? Ja właśnie sobie zamówiłem, zresztą kierując się
    trochę poradami z grupy, jubileuszową KK z Citi która właśnie miała być "za
    free". Jeśli jednak darmowa nie jest, to na czym Citi próbuje kasować?

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-01-03 08:38:46
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <q...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "za
    > free". Jeśli jednak darmowa nie jest, to na czym Citi próbuje kasować?

    Nie pękaj. Tez mam jubileuszową. Dzwoniłem, powiedzieli, ze darmowa.

    wiatrak

  • 6. Data: 2011-01-03 08:40:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 03 Jan 2011 09:38:46 +0100, wiatrak napisał(a):

    > Nie pękaj. Tez mam jubileuszową. Dzwoniłem, powiedzieli, ze darmowa.

    Jubileuszowa pewnie i jest, zgodnie z promocją.
    Mam na myśli inne, starsze karty, które mogły już się wydawać "za free"
    -- przy okazji zmiany TOiP bank ewidentnie skasował część tych
    "promocji". Nie wiem na ile skutecznie, bo w znanym mi przypadku
    reklamacja jeszcze nie została złożona, ale opłata roczna na wyciągu się
    pojawiła.

  • 7. Data: 2011-01-03 09:30:48
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 3 Jan 2011 08:40:55 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

> [...]
    > "promocji". Nie wiem na ile skutecznie, bo w znanym mi przypadku
    > reklamacja jeszcze nie została złożona, ale opłata roczna na wyciągu się

    Ja na każdym wyciągu mam adnotację "Dziękujemy za aktywne korzystanie z
    karty! Następna opłata roczna ( 24.01.2011) zostanie wycofana w 100%."
    Sytuacja jasna.

    AK

  • 8. Data: 2011-01-03 10:21:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 03 Jan 2011 10:30:48 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Ja na każdym wyciągu mam adnotację "Dziękujemy za aktywne korzystanie z
    > karty! Następna opłata roczna ( 24.01.2011) zostanie wycofana w 100%."
    > Sytuacja jasna.

    O proszę. A ja czegoś takiego nie mam. Ale z opłaty -- dzwoniłem
    potwierdzić -- jestem jednak zwolniony nawet po zmianie TOiP.

  • 9. Data: 2011-01-03 10:30:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-03 11:21, Olgierd pisze:

    > jestem jednak zwolniony nawet po zmianie TOiP.

    "Klient awanturujący się - może opisać na blogu" - ot, tyle ;)

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2011-01-03 10:44:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 03 Jan 2011 11:30:44 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > "Klient awanturujący się - może opisać na blogu" - ot, tyle

    E, akurat w Citi się nie awanturuję. Zresztą oni nic nie wiedzą o mnie :)

    Taki status to mam chyba w Orąż :)