  • 11. Data: 2007-02-22 16:47:54
    Temat: Re: [Citi] Możecie się zalogować?
    Od: r...@o...eu

    > czesto mi sie to trafia jak chce sie logowac w nocy, ale zauwazylem, ze
    > jak chce sie logowac podajac numer karty to nie mozna, a jak numer konta
    > (direct) to luzik (wtedy karte tez widze) ;-)

    Do CitibankOnline można logować się podając numer konta (wewnętrzny czy pełen)?
    Od kiedy zawsze potrzebna była karta do konta lub kredytowa?

  • 12. Data: 2007-02-22 16:48:08
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu>

  • 13. Data: 2007-02-22 23:58:20
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Od kiedy zawsze potrzebna była karta do konta lub kredytowa?
    a jak masz TYLKO kk to jak chcesz sie zalogowac?

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 14. Data: 2007-02-23 06:26:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:

    > a jak masz TYLKO kk to jak chcesz sie zalogowac?

    Dostajesz z banku identyfikator ?
    (BZWBK, i chyba raiffaisen)

    KJ

  • 15. Data: 2007-02-23 08:07:21
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu>

    > a jak masz TYLKO kk to jak chcesz sie zalogowac?
    >
    > --
    W Citi jeśli masz tylko KK to logujesz się wykorzysując numer KK.

  • 16. Data: 2007-02-23 08:16:46
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu>

    > Dostajesz z banku identyfikator ?
    > (BZWBK, i chyba raiffaisen)
    >
    > KJ
    W Citi nie ma identyfikatora jak np. w BZWBK identyfikatorem zarówno do
    CitibankOnline i CitiPhone jest numer karty, aby posiadać dostęp do tych kanałów
    dostępu trzeba posiadać jakąś ich karte. Ientyfikator był kiedyś w postaci
    numeru klienta tylko w CitiPhon dla klientów Banku Handlowego z przed
    połączenia, jednak obecnie chyba zlikwidowali tą opcje.

  • 17. Data: 2007-02-23 08:50:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Ryszard wrote:

    > W Citi nie ma identyfikatora jak np. w BZWBK identyfikatorem zarówno do

    Ale pytanie było ogólne, z sugestią, że sie nie da inaczej tego rozwiązać.

    KJ

  • 18. Data: 2007-02-24 12:18:34
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    > Bo w moim przypadku twierdzi że 'nierozpoznana karta lub pin'
    > KJ

    Mam takie glupawe pytanie. Czy z karty dodatkowej tez mozna sie zalogowac ?
    BTW, zostala aktywowana i jakos jej nie widze...

    ...a moze nie tu patrze ? ;))

    Thx z gory za pomoc.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 19. Data: 2007-02-24 15:48:52
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    ra9om1ak wrote:

    > Mam takie glupawe pytanie. Czy z karty dodatkowej tez mozna sie
    > zalogowac ? BTW, zostala aktywowana i jakos jej nie widze...
    >
    > ...a moze nie tu patrze ? ;))

    Nie tylko posiadacz karty głównej. Dodatkową kartę widzisz na liście
    operacji tylko wtedy jak zostanie użyta. Jak na razie więcej jej nie
    widziałem ale być może gdzieś jeszcze coś jest - ja za krótko używam być
    może wszystkiego jeszcze nie widziałem ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski