  • 51. Data: 2007-04-25 06:09:28
    Temat: Re: Citi - brak opłaty za odnowienie karty
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Szymon napisał(a):
    >> możesz podać numer debetówki.
    >
    > W Citi mam tylko KK

    mozesz podawac alias dla numeru karty.
    Przy oikazji jak zalozysz sobie bezplatny rachunek oszczednosciowy to
    dostaniesz karte idetyfikacyjna i jej numer podajesz i widzisz tez swoja KK

  • 52. Data: 2007-04-25 21:07:26
    Od: dareko <d...@g...pl>

    Ra napisał(a):

    > to nieźle, ciekawe ile jest dla golda
    > w mbanku dla classic jest 1500/m-c i raczej i nie wiem na co mógłbym
    > tyle wydawac, jak kupuje coś droższego to zazwyczaj nie akceptują kart
    > (i wcale im się nie dziwię)

    gold 6k pln rocznie i karta za free - to też nie jest dużo.

    darek

  • 53. Data: 2007-05-07 08:18:29
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 07.05.2007 666 <j...@w...eu> napisał/a:
    > Dlaczego ?

    Bo ktoś tutaj empirycznie się przekonał, że są wyjątkowo niekorzystne
    wynikowe kursy walut.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 54. Data: 2007-05-07 08:21:34
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Dlaczego ?
    JaC

    > jeśli akurat wyjeżdża się na pare miesięcy, jeśli się ma wybór, to lepiej karty
    Citi nie używać.

  • 55. Data: 2007-05-07 08:30:38
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > I jeszcze mi się przypomniało - myjnia za 10 PLN na BP.

    Który program? Jeżeli złoty to warto.

  • 56. Data: 2007-05-07 08:32:17
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > nie jest to wymagane, czy sprawdzaja w BIK - nie wiem

    Nie tylko sprawdzają w BIKu, ale i co kilka miesięcy monitorują
    klienta w bazie BIK.

  • 57. Data: 2007-05-07 16:15:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On 7 May 2007 01:32:17 -0700, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    >Nie tylko sprawdzają w BIKu, ale i co kilka miesięcy monitorują
    >klienta w bazie BIK.

    CITI? Jakos nei zauwazyłem.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 58. Data: 2007-05-07 17:14:38
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > CITI? Jakos nei zauwazyłem.

    Tak, Citi.

  • 59. Data: 2007-05-07 17:15:14
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 07 May 2007 18:15:18 +0200, Adam Płaszczyca wrote:

    > CITI? Jakos nei zauwazyłem.

    Z ostatniego Raportu Standard z BIKu wynika, że mnie "lustrują" co 3
    miesiące. Ale może ja niewiarygodny jestem ;)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 60. Data: 2007-05-07 17:17:38
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On 7 May 2007 01:30:38 -0700, k...@g...pl wrote:

    > Który program? Jeżeli złoty to warto.

    Program MotoSupreme ;) - OIDP jest to odpowiednik srebrnego.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki