-
Data: 2005-04-15 08:33:01
Temat: Citi - chyba rekord- założenia konta w oddziale 1h40' (długie)
Od: "paw" <p...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Cześć.
Czytam tę grupę od dośc dawna, ale jak do tej pory nie miałem nic
ciekawego do opisania. Moja dotychczasowa współpraca z bankami (BZWBK, VW i
mBank) sprawiły ze praktycznie nie wiedziałem o ich istanieniu. Wczoraj "na
szczęscie" szanowny Citi przypomniał mi jak ważną rolę powinny w naszym
życiu odgrywać banki.:) Żeby nie przedłużać opisze po krótce:
Cel: założenie konta wspolnego w USD z podpiętą do niego kartą bakomatową do
wypłat, chodzi głownie o wypłaty w USA
1. Obejrzenie z grubsza ofert banków na www. Wybór: Citi za 5zł+2zł za
karte/ miesiac. Własciwie konkurencja słaba.
2. Wykonanie tel. do CitiPhone. Po dłuzej rozmowie dostaję infomację, ze
musze niestety musze założyc konto w PLN a do niego dopiero dostane
bezpłatnie konto w USD. Ok. Nie bede sie kłócił, ale juz zastanwiam sie po
co takie kombinacje. Dodatkowo dowiaduje sie ze musze jeszcze zakupić usługę
CitiPhone za 3zł/mies. Na argumenty ze nie jest mi to potrzebne itp dostaje
info, ze jednak moge zrezygnowac z CitiPhone, ale jest to operacja
niestatndardowa. Pouczono mnie jeszcze zebym zadzwonił do oddziału i sie
umówił.
3. Dzwonie do oddziału (pl. Wilsona, Wawa), gdzie pan X początkowo mówi ze
ryzygnacja z CitiPhone jest niemożliwe. Argumentuje ze przed chwilą
dzowniłem na infolinie i dostałem info ze mozna. Słysze ze konsultuje sie z
innymi specami od oferty Citi. W końcu mowi ze mozna. Ok To jadę do
oddziału. Pan jeszcze mimochodem dodaje, ze prosi o to zebym przyjechał
conajmniej 20 min przed zamknieciem oddziału bo to troche trwa:)
4. Wchodze do oddziału- mierzymy czas:) (Jakies 1h20' przed zamknieciem:))
5. Nie ma kolejki. Podchodzę do pierwszego wolnego stanowiska. Kierują mnie
do kas po drugiej stronie wejścia. Troche dziwne, np. w BZWBK papierki
załatwia się siedząc przy stoliku. Ale OK.
6. Podchodze do wolnej kasy. Nie ma kolejki. Przedstawiam sytuacje.
Oczywiscie znów dostaję info ze nie mozna zryzygnowac z CitiPhone. Powołuję
sie na rozmowe z panem X. Przychodzi pan X. Po wykonaniu telefonu do
jakiegos supportu uzyskuje info ze jednak nie mozna !@#$ Ok- zaczynam
spisywac danych tego pana, zeby napisac jakies pismo do Szanownego Banku.
7. Dostaję jednak propozycję- założy pan konto, a poźniej napiszemy
reklamację o zwolnienie z CitiPhone powołując sie na to ze uzyskał pan
błędne info. OK- zastrzegam tylko że jezeli zostanie rozpatrzona negatywnie
to nie chce być obciążony opłatami i likwiduję te konto. Zgoda- OK.
8. Pani kasjeroko-doradczyni przystepuje do sporzadzania papierków do konta.
Podajemy DO, prawka. Informuję, ze juz jestem klientem- mam karte kredytową-
ale nie przyspiesza to wyraźnie sprawy. Pani wklepuje prawie wszystko od
początku. Oczywsicie wklepywanie jest przrywane pytaniami do pana X( to
chyba jakis ważniejszy w tym oddziale) i kasjera obok o to, co ta pani ma
zrobić.
9. Stoimy z żoną i spokojnie czekamy- trzeba wyrozumiałem:)-Obserwujemy w
miedzyczasie jak Pan z kasy obok wypłaca 13 tys., kolejna pani 4tys.zł.
Zbiera sie troche ludzi- i oni tez pewnie obserwują te operacje, bo w
oddziale jest ciasno.
10. Nadal stoimy, najczęsciej uzywanym klawiszem przez panią
kasjeroko-doradczynię jest backspace:) Ok, ale moze w domu nie miała
komputera:)
11. W miedzyczasie zadaję pytanie tej pani.Czy wypłacając 100$ w bankomacie
w USA zdejmie mi z konta 100$+prowizje 4zł. Pani nie jest pewna. Dzowni
najpierw do jakiegoś oddziału. Mówi ze nie. Zostanie to przeliczone przez
EUR $#% !!!! Ok, argumentuję ze to bez sensu i jest to ukryta prowizja. Pani
dzwoni do supportu. Jednak nie. Przeliczone przez EUR bedzie tylko jesli
wypłace w obcym bankomacie, w ATM'ach Citi 1$=1$. OK. Zakładamy dalej.
12. Pani drukuje formularze i wypełnia RĘCZNIE DŁUGOPISEM nr konta jaki mi
założyła i adres mjesca pracy. Ok. Moze byc i recznie. Na klawiaturze pisze
chyba wolniej:), ale dziwie sie ze nie mozna wydrukowac tego z automatu.
13. Podpisujemy papierki, pani idzie zrobić na kartę. Nawet krótko i nawet
ładna:)
14. Jeszcze tylko reklamacja- dosyc krotko, pewnie z 5min. i jestemy
szczęsliwymi posiadaczami 2 kont w Citibanku. WOW. Światowy koncern
15. Dziekujemy i wychodzimy- 20 minut po zamknieciu.- czas stop. Została po
nas jeszcze kilkusosobowa grupa innych klientów. No wiem moja wina, chciałem
cos niestandardowego.:(((
Reklamacja ma zostać rozpatrzona maks w tydzień.
pzdr
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.05 08:42 Seba
- 15.04.05 09:40 Adrian
- 15.04.05 10:39 turikke
- 15.04.05 10:43 Mithos
- 15.04.05 11:11 turikke
- 15.04.05 11:15 Mithos
- 15.04.05 11:50 Andrzej Zacharewicz
- 15.04.05 18:27 paw
- 15.04.05 20:31 turikke
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- Dlaczego takie preferencje banków?
- Awaria BNP Paribas
- Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- czy zablokują mi środki?
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
Najnowsze wątki
- 2025-02-13 Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-21 czy zablokują mi środki?
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys