-
1. Data: 2008-09-01 07:04:05
Temat: Citi ignoruje reklamacje odnosnie rabatow
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
Zgodnie z przychylnymi opiniami na grupie, odnosnie przyjaznych
procedur reklamacyjnych w Citibanku, po zrobieniu zakopow w
Euroaptece, ktora odmowila mi rabatu, twierdzac, ze nic nie wie o
takiej wspolpracy, zlozyleme reklamacje na Citiphone.
Rekalmacji nadano numer, zapytano, czy zycze sobie zwrot rabatu na
karte i ....poltorej miesiaca ciszy...
Ponowilem reklamacje poprzez system reklamacyjny dostepny z poziomu
internetowej obslugi konta - podalem date transakcji i sklep,
poprosilem o potwierdzenie, czy ten sklep bedzie stosowal rabaty.
Po 2-3 tygodniach otrzymalem:
"Od: Citibank
Data: 27/08/2008
Temat: Citi Handlowy
Numer: 8H216962
Szanowny Panie,
W nawiązaniu do przesłanego zapytania odnośnie rabatu w EURO APTEKA
uprzejmie informuję, iż
Rabat Euroapteki udzielany jest na karty Citibank Visa Silver, Gold,
Platinium, Elle. Taki jest zapis w umowie.
Z poważaniem"
Przyznam sie, ze zawiodlem sie na wychwalanym systemie reklamacyjnym
Citibanku - nie wykazano zadnego zainteresowania nieudzielaniem
rabatow oraz nie odniesiono sie do konkretnego sklepu i konkretnej
transakcji. Totalna zlewka w stylu mbanku.
-
2. Data: 2008-09-01 07:07:33
Temat: Re: Citi ignoruje reklamacje odnosnie rabatow
Od: Olgierd <n...@r...org>
Dnia Mon, 01 Sep 2008 00:04:05 -0700, krzysztofsf napisał(a):
> Przyznam sie, ze zawiodlem sie na wychwalanym systemie reklamacyjnym
> Citibanku - nie wykazano zadnego zainteresowania nieudzielaniem rabatow
> oraz nie odniesiono sie do konkretnego sklepu i konkretnej transakcji.
Cóż, kiedyś miałem podobną sytuację w Kakadu. Reklamowałem też niejasne
zasady zamykania okresu rozliczeniowego, tam odpowiedź w ogóle była
przefajna.
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl