  • 11. Data: 2004-07-22 06:37:30
    Temat: Re: Citi - juz chyba bylo, ale jednak
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Jednym slowem - Citi calkiem ladne promocje robi.

    Widocznie mają taaaaaakie marże, ze maja z czego schodzić ;D

  • 12. Data: 2004-07-22 07:35:34
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    napisał w wiadomości news:cdmn27$gvl$1@news.onet.pl...
> [...]
    Konta. -

    > No tak - napisalem tylko ze promocja. Ale wlasnie o to mi chodzi - az
    12
    > miesiecy.
    > Porownujac do ING BS, ktory daje 3 miesiace, czy Multi, ktory zwolni z
    > oplaty za przyznanie kredytu - to jednak calkiem ciekawa opcja.

    O, i to wszystko? Multi też chyba miał promocję darującą przez rok
    prowizję za prowadzenie Multikonta my, bo inaczej mój kolega nie
    zdecydowałby się na założenie tam takiego rachunku :-) a zdecydował się.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 13. Data: 2004-07-22 08:05:52
    Od: "cougar" <i...@w...pl>

> [...]
    > Porownujac do ING BS, ktory daje 3 miesiace, czy Multi, ktory zwolni z
    > oplaty za przyznanie kredytu - to jednak calkiem ciekawa opcja.

    Tylko proszę nie zapominać, że podstawowa stopa kredytu odnawialnego w multi to
    11,80 %, a w Citi 18,99 %, więc IMHO przy aktywnym korzystaniu z linii mniejsze
    koszty klient zapłaci korzystając z linii w multi i to nawet płacąc za rachunek
    i kartę :-)

    Pozdr.
    cougar

  • 14. Data: 2004-07-22 09:21:22
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > ten maestro to bez prowizji tylko w swojskich bankomatach?

    W swojskich + Euronetu.

    > a teraz: czy można (bez promocji) _nie_ płacić za citi phone (3zł/mies)

    Niestety z tego nie mozna zrezygnowac. Oplata ukryta. :-(

    Daniel

    --
    Marlin: Moj syn zostal zabrany przez tych nurkow...
    Chum: Ludzie. Uwazaja, ze wszystko nalezy do nich.

  • 15. Data: 2004-07-22 09:52:41
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > No - co by nie mowic o Citku, ale promocje ma super. Jakos nie moge sobie
    > przypomniec banku, ktory takie ladne warunki dawal:
    >
    > 0 złotych za prowadzenie Konta Osobistego w Citibanku, 0 złotych za
    > korzystanie z usługi CitiPhone,
    > 0 złotych za kartę płatniczą Maestro,
    > 0% prowizji rocznej za Linię Kredytową Citibank,
    > 0% odsetek przez 7 dni w Linii Kredytowej w każdym miesiącu.
    >
    > Warunkiem jest przelewanie pensji (1000 zl) + wniosek o linie kredytowa.

    Po dawniejszych doswiadczeniach z Citi to spodziewalbym sie iz walna
    80 zlotych za rozpatrzenie wniosku o ta linie kredytowa a poszczegolne
    oplaty wprowadza sukcesywnie i po cichu gdy juz konto zaloze.

    Oczywiscie moge ich krzywdzic ale....

  • 16. Data: 2004-07-22 09:59:14
    Od: RAdek <r...@w...emarketing.pl>

    CZeść

    Dnia 21 lipca 2004 w pewnym liście napisane było:

    > Mnie ostatnio zdziwilo (bo pierwszy raz widzialem ;) - wplacajac gotowke na
    > konto (koledze - na nowego palma :) pani pakowala wszystko do plastikowego
    > woreczka na ktorym sobie cos pozapisywala

    > Co do poziomu uslug -nie zauwazylem jakiejs roznicy od sredniej rynkowej..

    Też mi się tak wydawało, aż do momentu, gdy:
    1. Nie wykonali 2 zleceń stałych (mimo, że środki na koncie były z dużym
    nadmiarem)
    2. Nie potrafią tego wyjaśnić
    3. Nie mogę zrezygnować z CreditShield: 3 razy już prosiłem i nic. Pani
    mi napisała, że nie mam, a ja na rachunku widzę zupełnie co innego.
    4. System bankowy z porównaniu z młodszymi bankami mają archaiczny (nie
    wiem co siedzi w środku tej skrzynki, ale dla końcowego klienta to
    porażka). Przykład: Usługa "Potwierdzenie OnLine". Piszą, że możesz
    zaoszczędzić na papierze. Tylko co z tego, skoro podobnie jak historia,
    potwierdzenia są maksymalnie do 3 miesięcy wstecz.

    Są też zmiany na lepsze:
    1. Negocjowanie kwoty przy przedłużeniu kredytówki
    2. Anulowanie kwoty za kredytówkę (ad. 1) , czyli promocja dla stałych
    klientów, co się rzadko zdarza.

    --
    Pozdrawiam RAdek

    hasło na dziś:
    Przysłowia polskie: Ten się śmieje ostatni kto najwolniej kojarzy

  • 17. Data: 2004-07-22 11:57:27
    Od: "JaKi" <a...@j...pl>

    > dobra, już wiem (4,99 dla zainteresowanych)
    > a teraz: czy można (bez promocji) _nie_ płacić za citi phone (3zł/mies) i
    > maestro (2zł/mies.)?

    Przy CitiOne darmo

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2004-07-22 12:23:09
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "JaKi"
    <arp49akchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswyslacusunga
    zeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cdoa3d$3cb$1@inews.gazeta.pl...

    > Przy CitiOne darmo

    Dodaj jednakze, iz trzeba miec 25.000 srednio na koncie (lub lokatach).

    Daniel

  • 19. Data: 2004-07-22 18:06:18
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 21 Jul 2004 23:22:45 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >Owszem BPH bodaj cos dawalo na rok - ale nie tyle :)
    >Jednym slowem - Citi calkiem ladne promocje robi.

    No bardzo ladne, ale jesli ktos zamierza korzystac z linii kredytowej,
    to w dalszym ciagu pomylka. Gdy korzystasz powyzej 7 dni placisz
    18.99% Czy ktos ma drozej? Drugi "lider" pod tym wzgledem to Pekao:
    18,25%

    G.

  • 20. Data: 2004-07-22 18:07:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > to w dalszym ciagu pomylka. Gdy korzystasz powyzej 7 dni placisz
    > 18.99% Czy ktos ma drozej? Drugi "lider" pod tym wzgledem to Pekao:

    Przy takim poziomie odsetek jak w Citi, to lepiej wziąć sobie KK z
    oprocentowaniem 19% i mieć GP trwający do pięćdziesięciu paru dni, a nie
    tylko siedem ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,