  • 1. Data: 2008-03-31 15:19:41
    Temat: [Citi] przelew z KK
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Dzis w nocy usilowalem wykonac przelew z KK Citi na 4k zł. System nie
    przyjmował takiego przelewu i polecał skontaktowanie się z infolinią.
    Wcześniej wykonywałem już przelewy na ten rachunek i na podobne kwoty.
    Spróbowałem więc obniżyć kwotę i co się okazało: przeszły przelewy w kwotach
    po 1000 zł. Trzy sztuki, czwarty juz nie wchodził. Czyzby to jakaś nowośc w
    Citi, czy akurat natknąłem się na jakies zjawisko związane z generowaniem
    właśnie dziś wyciągu do tej karty? Bo potencjalnie to może być oznaką
    ograniczenia kwoty pojedynczego przelewu z KK do 1000 zł a sumarycznej kwoty
    operacji dziennych albo w okresie rozliczeniowym (na ten sam rachunek lub w
    ogóle transakcji przelewów z KK) do 50% limitu KK.

    Sprawdziłem teraz i nadal kolejny przelew na ten sam rachunek się nie
    wykonuje. Zanim dokonam sprawdzenia przelewu na inny rachunek, chcę jeszcze
    sprawdzić czy przypadkiem nie wykona się jutro na ten sam rachunek.

    Ale jeśli komuś by się chciało, to niech sprawdzi co porobili. :-)

    marekz

  • 2. Data: 2008-03-31 16:53:27
    Temat: Re: przelew z KK
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 31 Mar, 17:19, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:
> [...]
    > sprawdzić czy przypadkiem nie wykona się jutro na ten sam rachunek.
    >
    > Ale jeśli komuś by się chciało, to niech sprawdzi co porobili. :-)

    Żadna nowość. W regulaminie był zapis, że wartość przelewu nie może
    być wyższa niż 1500 zł. Dzienny limit dla przelewów ustalono na 3000
    zł.
    Najzwyczajniej Citi wprowadził zapis regulaminu w życie :) Dawniej i
    na 12000 zł można było zrobić przelew...

  • 3. Data: 2008-03-31 17:04:40
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    k...@g...pl <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > zł.
    > Najzwyczajniej Citi wprowadził zapis regulaminu w życie :)

    Niestety potwierdzam, tez w tym miesiącu po raz pierwszy pojawił się
    ten problem.

    a.

  • 4. Data: 2008-03-31 18:33:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Mar, 19:04, w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > Niestety potwierdzam, tez w tym miesiącu po raz pierwszy pojawił się
    > ten problem.

    Ojojoj....czyzby pierwszy symptom odchodzenia od tej operacji w Citi?

  • 5. Data: 2008-03-31 21:10:07
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > Ojojoj....czyzby pierwszy symptom odchodzenia od tej operacji w Citi?

    Jak na razie te działania nie utrudniają skutecznie wykonywania przelewów,
    tylko powoduja, że Citi zapłaci kilkadziesiat groszy więcej za Elixiry.

    marekz