  • 1. Data: 2009-09-12 07:03:39
    Temat: Citi - przelewy z datą przyszłą
    Od: Pete <n...@n...com>

    Czyżby Citi coś pozmieniał z przelewami przyszłymi?
    Dzisiaj rano mi zszedł z konta przelew z datą 14.09.2009

    Nigdy wcześniej nic takiego nie zaobserwowałem, ale też nie pamiętam,
    czy składałem kiedykolwiek przelew przyszły na poniedziałek.

    --
    Pete

  • 2. Data: 2009-09-12 08:19:50
    Temat: Re: Citi - przelewy z datą przyszłą
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    Pete <n...@n...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Nigdy wcześniej nic takiego nie zaobserwowałem, ale też nie pamiętam,
    > czy składałem kiedykolwiek przelew przyszły na poniedziałek.

    zawsze tak było, przelew z datą przyszłą jest blokowany na koncie w ostatnim
    batchu przed realizacją (czyli dzien roboczy przed), z datą właściwego
    przelewu.

  • 3. Data: 2009-09-14 07:09:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 12 Sep 2009 08:19:50 +0000, Seba napisał(a):

    > zawsze tak było, przelew z datą przyszłą jest blokowany na koncie w
    > ostatnim batchu przed realizacją (czyli dzien roboczy przed), z datą
    > właściwego przelewu.

    Dokładnie. Jak masz ustawioną automatyczną spłatę kk i wypada w
    poniedziałek, to jeżeli pieniędzy nie będzie w piątek, na koncie z
    którego idzie spłata, to się nie wykona.

    Xenocide