  • 11. Data: 2009-02-05 21:19:08
    Temat: Re: Citi - zmiany w Citibank Online
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:3b6fcdf3-2b1b-400a-ba18-7973de179a35@r29g2000vb
    p.googlegroups.com...
    On 4 Lut, 06:36, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote:
    > No popatrz, a nie wpadles, ze za kazda cyfre mozna podstawic jedna
    > próbke dzwieku i skladac w ten sposób dowolne liczby? Automat powie
    > "jeden"
    > "osiem" "dwa" "piec" i pani Magdy do tego nie trzeba.

    No wiesz, ale tak to mozna zawsze. A to jest przeciez nowatorskie
    rozwiazanie Shittybanku! :)

    ~~~~~~~~~~~~

    O, to "u was" tez sie tak ten bank nazywa? ;)
    Powiedz tak przy okazji, jaka pozycje ma ten niby bank na rynku? Jak jest
    postrzegany? Jak bank dla emerytow (jak pko bp) czy jak bank dla mlodych
    preznych (np. jak m czy M), a moze po prostu przyzwoity bank (jak WBK) czy
    tez badziewiarski bank (jak pekao sa) czy jak SKOK albo bank spoldzielczy,
    czy jak?

  • 12. Data: 2009-02-05 21:43:23
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 5 Lut, 16:19, "ygreko" <y...@...com> wrote:

    > O, to "u was" tez sie tak ten bank nazywa? ;)

    Alez oczywiscie! Nawet niedawno byla afera, bo w jakims porannym
    programie businessowym prezenterka sie przejezyczyla. I poszlo w eter.
    Ku mojej wielkiej radosci. :D

> [...]
    > tez badziewiarski bank (jak pekao sa) czy jak SKOK albo bank spoldzielczy,

    Ja mam bardzo negatywny stosunek do instystucji, ktora wlasnie
    podziekowala ponad 50,000 pracownikow. Wiec prosze sie nie
    sugerowac. :)
    Trudno jest mi porownywac z polskimi realiami, bo tych tak dobrze nie
    znam, ale mysle, ze najblizszy jest pekao sa z Twoich opisow.
    Bank jak bank, jeden z wielu. Raczej z tendencja w strone badziewia
    niz bycia przyzwoitym bankiem.
    Na pewno nie supernowatorski ani superprzyjazny klientowi (sa lepsze i
    tansze). Wbrew pozorom nie ma oddzialow wszedzie - np. nie ma w "moim"
    stanie, wiec trudno mi mowic o wlasnych doswiadczeniach.
    Od czasu do czasu ma agresywna kampanie reklamowa w TV. I to tyle. Nic
    specjalnego.

  • 13. Data: 2009-02-06 10:09:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ygreko" gmfl9h$m81$...@i...gazeta.pl

    > Powiedz tak przy okazji, jaka pozycje ma ten niby bank na rynku? Jak jest
    postrzegany? Jak bank dla emerytow (jak pko bp) czy jak
    > bank dla mlodych

    PKO BP SA ma raczej tanie debety, więc nie tylko emerytów przyciąga.

    > preznych

    Prężność (jeśli nie liczyć łóżkowej) raczej słaba, sądząc po notowaniach naszej
    waluty. :)

    > (np. jak m czy M), a moze po prostu przyzwoity bank (jak WBK)

    WBK to przyzwoity bank? Dlaczego więc okrada swoich klientów?
    A może okradanie jest właśnie przyzwoitością?

    Widzisz na tej grupie wypowiedzi ludzi zadowolonych obsługą BZ WBK?
    Ja raczej nie. Twoje stanowisko jest ogólne -- przyzwoity i koniec.
    Wiele osób opisuje w detalach swoje niezadowolenie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2009-02-15 22:00:47
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 4 Lut, 14:16, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Być może to taki skrót myślowy. Do tej pory było tak (OIDP, ostatnio
    > bawiłem się w ten sposób z pół roku temu), że po zalogowaniu się w
    > CitiPhone otrzymywało się komunikat, że jest odbiorca do aktywowania i
    > pytanie czy chce się aktywować. Wystarczyło tylko wcisnąć odpowiednią
    > cyferkę i to wystarczało. Żadnych kodów nie było.

    Wlasnie, przypomnialem sobie: Jak sobie pani Magda czytajaca kody
    jednorazowe daje rade? ;)
    Bo ta zmiana miala byc tydzien temu. I jak wyglada rezultat w praktyce?