  • Data: 2008-02-18 16:58:20
    Temat: Citi - zmieklem :)
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jutro mijal termin wypowiedzenia karty i dzisiaj dostalem ostatni
    telefon. Zaproponowano mi dozywotnie zwolnienie z oplaty za karte (nawet
    przy obrocie 0 zl - ma przyjsc pisemne potwierdzenie), bezplatna wymiane
    na dowolnie wybrany typ karty (mam zwykla VC i moge sobie ja zamienic na
    MC, BP, Plus, Lot) oraz bonus w postaci zwrotu 20 % zakupow dokonanych
    do konca marca 2008, jednakze nie wiecej niz 100 zl (czyli jak wydam 500
    zl to na karte zostanie mi zwrocone 100 zl). Zmieklem :)

    Reasumujac, uwazam, ze dobrze robie zostawiajac sobie poki co ich karte.
    W sumie wywalczylem calkiem fajne warunki (100 zl gratis), a karta jako
    zapasowo-rezerwowa (jesli samoczynnie nie zwiekszy sie limit), bedzie
    sprawdzala sie calkiem niezle i nie bede musial sie martwic o robienie
    jakiegos obrotu itp.

    --
    Mithos