-
1. Data: 2007-01-06 21:01:13
Temat: CitiOne Direct - opinie
Od: Mithos <f...@a...pl>
Wiem, ze kilka osob z grupy mialo zalozyc tytulowe konto. Ktos juz ma ?
Jak wrazenia ?
Rozumiem, ze jesli udam sie do placowki, jako posiadacz takiego konta,
to bezproblemowo wplace w okienku pieniadze na swoje konto, czy tez
zalatwie jakies dowolnie inne sprawy ?
--
pozdrawiam
Mithos
-
2. Data: 2007-01-07 00:32:51
Temat: Re: CitiOne Direct - opinie
Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>
On Sat, 06 Jan 2007 22:01:13 +0100, Mithos <f...@a...pl> wrote:
>Wiem, ze kilka osob z grupy mialo zalozyc tytulowe konto. Ktos juz ma ?
>Jak wrazenia ?
No ja mam. Wrażenia OK. Działa tak jak miało działać. Internet jak to
w Citku, bardzo toporny, nie za przyjemnie się używa, ale ma wszystko
co potrzeba i nawet więcej, np.:
- ustanowienie i odwołanie PZ do wybranych odbiorców - UPC, Cyfra+,
telekomy (nie wiem jeszcze czy działa, bo jakiś czas temu ustanowiłem
dla UPC, ale jeszcze nie było daty płatności, a listy aktywnych PZ
brak)
- możliwość ustawienia/anulowania automatycznej spłaty KK
Trochę upierdliwa jest konieczność dodania odbiorcy nawet w przypadku
incydentalnego przelewu, nie da się wykonać "dowolnego" przelewu
jednorazowo wpisując dane.
Zabezpieczenie - SMS przy dodawaniu odbiorcy. Potem robi się przelewy
już bez dodatkowego zabezpieczenia.
>Rozumiem, ze jesli udam sie do placowki, jako posiadacz takiego konta,
>to bezproblemowo wplace w okienku pieniadze na swoje konto, czy tez
>zalatwie jakies dowolnie inne sprawy ?
Tego nie testowałem, oprócz przelewów w obie strony wypłacałem z
bankomatów. W tych dziedzinach bez żadnych niespodzianek.
PG
-
3. Data: 2007-01-07 18:54:48
Temat: Re: CitiOne Direct - opinie
Od: z...@g...com
Mithos napisał(a):
> Wiem, ze kilka osob z grupy mialo zalozyc tytulowe konto. Ktos juz ma ?
> Jak wrazenia ?
>
> Rozumiem, ze jesli udam sie do placowki, jako posiadacz takiego konta,
> to bezproblemowo wplace w okienku pieniadze na swoje konto, czy tez
> zalatwie jakies dowolnie inne sprawy ?
Posiadam CitiKonto. Wcześniej miałem CitiOne, ale zadzowniłem sobie
na CitiPhone (wszystko takie Citi....) i w 1 sekundę mi zmienili. No
to jak zobaczyłem directa, też złapał słuchawkę i dzwonię
zmieniać. I co?
Zmiana przez telefon nie jest możliwa. Trzeba iść do oddziału.
Podpisać jakieś tajemnicze dokumanty, których treści nikt nie zna.
Albo można sobie zamknąć konto i otworzyć jeszcze raz nowe....
Klient pozyskany jest mniej warty od nowego, ale to już chyba wiemy...
OK, chciałem położyć na to.... powiedzmy kulę, ale miałem kiedyś
oddział po drodze. No i co się okazało? Nikt nic nie wiedział, że
oni coś takiego robią!! Probowali mnie odesłać na CitiPhone dla
odmiany. I tu kółko się zamknęło.
Efekt? Konto w Citi, jakie by ono nie było, już w trakcie zamykania.
Your Citi never sleeps... i pewnie dlatego takie senne i nic nie
kojarzące jest....
-
4. Data: 2007-01-07 20:03:30
Temat: Re: CitiOne Direct - opinie
Od: "kubik" <u...@g...com>
może to że w oddziale nic nie wiedzieli spowodowane było tym że zakładaniem
konta citidirect zajmują się [na razie] agenci firm zewnętrznych (Rotsa etc)
których głównym zadaniem było dotychczas werbowanie klientów na KK.
--
pozdrawiam,
mk
---------------
jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)
77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
-
5. Data: 2007-01-07 20:14:40
Temat: Re: CitiOne Direct - opinie
Od: z...@g...com
kubik napsal:
> może to że w oddziale nic nie wiedzieli spowodowane było tym że zakładaniem
> konta citidirect zajmują się [na razie] agenci firm zewnętrznych (Rotsa etc)
> których głównym zadaniem było dotychczas werbowanie klientów na KK.
no ok, a CitiPhone odsyła klientów do oddziałów po co? w opinii CP
ich pracownicy sie nudzą? oddział z klei odsyłał na CP... nie
lubią się? czy może robią sobie nawzajem dowcipy?
-
6. Data: 2007-01-07 20:17:07
Temat: Re: CitiOne Direct - opinie
Od: "MK" <m...@i...pl>
<z...@g...com> wrote in message
news:1168196088.055688.46530@51g2000cwl.googlegroups
.com...
> Zmiana przez telefon nie jest możliwa. Trzeba iść do oddziału.
> Podpisać jakieś tajemnicze dokumanty, których treści nikt nie zna.
> Albo można sobie zamknąć konto i otworzyć jeszcze raz nowe....
> Klient pozyskany jest mniej warty od nowego, ale to już chyba wiemy...
AFAIK to konto jest sprzedawane wylacznie za posrednictwem internetu. Z
uwagi na to, ze w Citi nie mozna miec 2 kont (mozna miec ew. 1 konto wlasne
+ 1 wspolne), konieczne jest zamkniecie obecnego konta lub jego
przeksztalcenie.
> OK, chciałem położyć na to.... powiedzmy kulę, ale miałem kiedyś
> oddział po drodze. No i co się okazało? Nikt nic nie wiedział, że
> oni coś takiego robią!! Probowali mnie odesłać na CitiPhone dla
> odmiany. I tu kółko się zamknęło.
Podpisuje sie aneks do umowy. Nie ma problemow z konwersja.
MK
-
7. Data: 2007-01-07 20:21:27
Temat: Re: CitiOne Direct - opinie
Od: z...@g...com
>
> AFAIK to konto jest sprzedawane wylacznie za posrednictwem internetu. Z
> uwagi na to, ze w Citi nie mozna miec 2 kont (mozna miec ew. 1 konto wlasne
> + 1 wspolne), konieczne jest zamkniecie obecnego konta lub jego
> przeksztalcenie.
>
> Podpisuje sie aneks do umowy. Nie ma problemow z konwersja.
>
> MK
w oddziale, w którym byłem nikt nic nie wiedział o tym, zeby była:
1. możliwość przekształcenia konta
2. istniał jakikolwiek aneks - dlługotrwałe poszukiwania w
intranecie nie przyniosły skutków, a jak na mój gust powinien być
pod ręką...
3. próbowano mnie wysłać na CitiPhone... bo tam wszystko da się
zalatwić w rozmowie z konsultantem....
słabo?
-
8. Data: 2007-01-07 20:25:59
Temat: Re: CitiOne Direct - opinie
Od: "MK" <m...@i...pl>
<z...@g...com> wrote in message
news:1168201287.451842.296960@42g2000cwt.googlegroup
s.com...
> w oddziale, w którym byłem nikt nic nie wiedział o tym, zeby była:
>
> 1. możliwość przekształcenia konta
>
> 2. istniał jakikolwiek aneks - dlługotrwałe poszukiwania w
> intranecie nie przyniosły skutków, a jak na mój gust powinien być
> pod ręką...
>
> 3. próbowano mnie wysłać na CitiPhone... bo tam wszystko da się
> zalatwić w rozmowie z konsultantem....
>
Zloz reklamacje.
MK
-
9. Data: 2007-01-07 20:45:30
Temat: Re: CitiOne Direct - opinie
Od: z...@g...com
>
> Zloz reklamacje.
>
> MK
składałem w obsłudze internetowej. niespodzianka - odesłano mnie do
oddziału.... kiedyś był taki serial, "W kamiennym kręgu"....
tępych procedur w Citi
-
10. Data: 2007-01-07 21:18:55
Temat: Re: CitiOne Direct - opinie
Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>
On 7 Jan 2007 12:14:40 -0800, z...@g...com wrote:
>no ok, a CitiPhone odsyła klientów do oddziałów po co? w opinii CP
>ich pracownicy sie nudzą?
To standard w każdym bankowym call center. If rozwiązanie problemu
klienta not found in manual then send klient do oddziału :)
PG