  • 1. Data: 2004-07-28 19:44:04
    Temat: Citibank Online - klopty...
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    Aktualnie mam taka sytuacje. Serwis online pakazuje mi, ze mam mniej srodkow
    niz powinienem ( roznica kilkaset zl ).
    Poprawne saldo jest podawane natomiast przez Citiphone.

    Konsultant stwierdzil, ze u niego wszystko wyglada prawidlowo i nie byl w
    stanie powiedziec dlaczego u mnie jest inaczej ( stwierdzil, ze pewnie cos
    sie aktualizuje ). Jednak nic sie nie aktualizuje, bo na liscie operacji
    nie ma zadnych pozycji.
    Ostatnie pozycja jaka widnieje to :
    - przelew w kwocie XXX : dostepne srodki YYY, juz po odjeciu kwoty XXX (
    saldo wczorajsze to YYY + XXX ).

    Natomiast serwis online pokazuje saldo, dodatkowo mniejsze wlasnie o kwote
    rowna XXX ( pomimo, ze suma ta zostala juz odjeta podczas przelewu). Czyli
    de facto tak jakby przelew XXX zostal zrobiony dwa razy. Jednak zostal on
    zrobiony jeden raz co jest potwierdzone w historii rachunku. Saldo podawane
    przez Citiphone jest poprawne.

    Tylko ja tak mam ? Ktos zna tego przyczne ?

    P.S. W polowie nastepnego miesiaca odcinam Citionline, ale na razie jest mi
    jeszcze potrzebne.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 2. Data: 2004-07-28 20:48:16
    Temat: Re: Citibank Online - klopty...
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> napisał w wiadomości
    > Aktualnie mam taka sytuacje. Serwis online pakazuje mi, ze mam mniej
    srodkow
    > niz powinienem ( roznica kilkaset zl ).
    > Poprawne saldo jest podawane natomiast przez Citiphone.

    Wyslij reklamacje poczta wewnetrzna (w CitiOnline). Kiedys mialem zamotane
    lokaty i naprawili po takiej interwencji.

    Daniel

    --
    Marlin: Moj syn zostal zabrany przez tych nurkow...
    Chum: Ludzie. Uwazaja, ze wszystko nalezy do nich.

  • 3. Data: 2004-07-29 06:11:30
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Tylko ja tak mam ? Ktos zna tego przyczne ?

    Juz jest wszystko OK.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 4. Data: 2004-07-29 07:12:29
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    > Juz jest wszystko OK.

    ja mielam kiedys odwrotnie - likwidowalem lokate w Citionline, kwota zostala
    przelana na rachunek a w CitiOnline nadal lokata byla zalozona, wiec nic
    tylko brac :) Uaktualnilo sie nastepnego dnia dopiero.

    Wniosek - nie przejmowac sie za bardzo saldem w C.O. choc w moim prezypadku
    taka roznica byla tylko raz

    sq

  • 5. Data: 2004-07-29 19:11:54
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

> [...]
    > zostala przelana na rachunek a w CitiOnline nadal lokata byla
    > zalozona, wiec nic tylko brac :) Uaktualnilo sie nastepnego dnia

    Z lokatami to standart. Tez tak miewalem.

    > Wniosek - nie przejmowac sie za bardzo saldem w C.O. choc w moim
    > prezypadku taka roznica byla tylko raz

    Gorzej jak trzeba zrobic wieksze przelewy, a pokazuje ze nie ma
    wystarczajaco srodkow pomimo, ktore faktycznie powinny tam byc ( i sa ale
    system ich nie widzi ).

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 6. Data: 2004-08-01 18:49:15
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> wrote:
    > Juz jest wszystko OK.

    Tak na przyszłość informacja z dobrze poinformoanego źródła: takie błędy
    w stanie rachunku występują gdy są opóźnienia w aktualizacji serwerów
    CitiOnline. Często są te opóźnienia... :))

    --
    Take me...
    can't you feel the call?