-
1. Data: 2004-01-13 08:53:37
Temat: [Citibank] i odpowiedź nie na temat.
Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>
Wysłałem do Citi (na adres z ichniej strony) zapytanie czy przewidują
procedure wydania KK na podstawie rezygnacji z innej.
W odpowiedzi (wysłanej nb. ze 3 czy 4 dni po moim mailu) bylo
'lista wymaganych dokumentow to...'
Kropka, ani że tak, ani że nie, ani "pracujemy nad tym" .
KJ
-
2. Data: 2004-01-13 12:49:47
Temat: Re: [Citibank] i odpowiedź nie na temat.
Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>
"Kamil Jońca" <k...@g...pl> wrote in message
news:bu0bon$m1m$1@inews.gazeta.pl...
> Wysłałem do Citi (na adres z ichniej strony) zapytanie czy przewidują
> procedure wydania KK na podstawie rezygnacji z innej.
>
> W odpowiedzi (wysłanej nb. ze 3 czy 4 dni po moim mailu) bylo
> 'lista wymaganych dokumentow to...'
> Kropka, ani że tak, ani że nie, ani "pracujemy nad tym" .
>
Zrezygnuj a potem zobacz czy masz w Citi wystarczajaca zdolnosc kredytowa
hehe. Sam fakt posiadania KK w jednym banku nie musi oznaczac, ze inny tez
Ci ja da.
--
Wasyl
-
3. Data: 2004-01-13 12:56:17
Temat: Re: [Citibank] i odpowiedź nie na temat.
Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>
WaSyL wrote:[...]
> Zrezygnuj a potem zobacz czy masz w Citi wystarczajaca zdolnosc kredytowa
> hehe. Sam fakt posiadania KK w jednym banku nie musi oznaczac, ze inny tez
> Ci ja da.
>
I _dlatego_ właśnie zadałem to pytanie. Gdyby padła odpowiedź "nie"
byłoby OK (no prawie ;-) ) a mail z Citi dotyczył czego innego niż moje
pytanie. Podobnie zresztą jak Twój post.
KJ
-
4. Data: 2004-01-13 18:39:54
Temat: Re: [Citibank] i odpowiedź nie na temat.
Od: Timek <t...@t...no-spam.net>
> I _dlatego_ właśnie zadałem to pytanie. Gdyby padła odpowiedź "nie"
> byłoby OK (no prawie ;-) ) a mail z Citi dotyczył czego innego niż moje
> pytanie. Podobnie zresztą jak Twój post.
zadzwon na CitiPhone 0 801 32 2484 i tam zapytaj.
t.
-
5. Data: 2004-01-13 19:11:13
Temat: Re: [Citibank] i odpowiedź nie na temat.
Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>
Timek wrote:
>> I _dlatego_ właśnie zadałem to pytanie. Gdyby padła odpowiedź "nie"
>> byłoby OK (no prawie ;-) ) a mail z Citi dotyczył czego innego niż
>> moje pytanie. Podobnie zresztą jak Twój post.
>
>
> zadzwon na CitiPhone 0 801 32 2484 i tam zapytaj.
>
> t.
>
Żadne ze zgłaszanych opcji w menu mi nie pasowało, a po wybraniu "0"
lub "9" było "wprowadź numer karty" której oczywiście nie posiadam :-)
KJ
-
6. Data: 2004-01-13 19:15:56
Temat: Re: [Citibank] i odpowiedź nie na temat.
Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>
Dnia 2004-01-13 20:11, Użytkownik Kamil Jońca napisał:
> Żadne ze zgłaszanych opcji w menu mi nie pasowało, a po wybraniu "0"
> lub "9" było "wprowadź numer karty" której oczywiście nie posiadam :-)
1,1,0 (mimo iz chce nr karty, polaczy z konsultantem) :)
--
Marcin Nowakowski
MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105
GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+
-
7. Data: 2004-01-13 19:17:55
Temat: Re: [Citibank] i odpowiedź nie na temat.
Od: "JaKi" <j...@g...pl>
Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bu1fuo$n2e$1@inews.gazeta.pl...
> Żadne ze zgłaszanych opcji w menu mi nie pasowało, a po wybraniu "0"
> lub "9" było "wprowadź numer karty" której oczywiście nie posiadam :-)
>
Trzeba bylo wstukac jakikolwiek wymyslony 16 cyfrowy numer - przelaczyloby
Cie do CitiPana/Pania.
--
JaKi