  • 1. Data: 2002-11-15 15:59:32
    Temat: Citibank- splata zadluzenia...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Mam zamiar splacac zadluzenie na karcie Citka (MC Silver) za pomoca przelewu
    z bphu (sezam srebrny). W jakim terminie powininem wyslac przelew aby dotarl
    na czas, tzn. aby Grace Period nie zostal przekroczony.... owiedzmy ze GP
    mija 30, kiedy wyslac przelew?

    TIA

    pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2002-11-15 20:42:10
    Temat: Re: Citibank- splata zadluzenia...
    Od: "LeszekR." <l...@k...otnok.pl>

    "Baton" <k...@p...fm> wrote in message
> [...]
    dotarl
    > na czas, tzn. aby Grace Period nie zostal przekroczony.... owiedzmy ze GP

    Wystarczy dla bezpieczeństwa dzień wcześniej chociaż powinien dojść tego
    samego dnia, ale różnie to bywa ;)

    LeszekR.

  • 3. Data: 2002-11-15 20:55:05
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "LeszekR." <l...@k...otnok.pl> napisał w wiadomości
    > "Baton" <k...@p...fm> wrote in message
    > Wystarczy dla bezpieczeństwa dzień wcześniej chociaż powinien dojść tego
    > samego dnia, ale różnie to bywa ;)

    Ok. Dzieki za odpowiedz. Czyli jesli GP mija powiedzmy 30, to do ktorej
    godziny moga zaksiegowac pieniadze na mim koncie? Czy jest to ostatnia sesja
    przychodzaca elixiru (ktora godzina)?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2002-11-16 16:04:28
    Od: Marcin Szplit <M...@n...pu.kielce.pl>

    Użytkownik Baton napisał:
> [...]
    > godziny moga zaksiegowac pieniadze na mim koncie? Czy jest to ostatnia sesja

    Grace period mija ci 25. Ja płacę 25 przelewm z Multibanku. pieniądze w
    Citi księgowane są po 2 dniach. Jeśli przelew jest z konta w Citibanku
    to księgowany jest natychmiast.
    Pozdr.
    Marcin

  • 5. Data: 2002-11-16 16:19:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ja płacę 25 przelewm z Multibanku. pieniądze w
    > Citi księgowane są po 2 dniach.

    Potwierdzam. Ja zlecam przelew zawsze na dzien splaty.

    > Jeśli przelew jest z konta w Citibanku
    > to księgowany jest natychmiast.

    Oj, nie dokladnie. Przelew od razu zwieksza limit dostepny, ksiegowany jest
    tego samego dnia, ale dopiero to widac nastepnego dnia jak miliony
    chinczykow wkepia ten przelew i ew. skoryguja daty ;-))

  • 6. Data: 2002-11-16 16:38:53
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Szplit" <M...@n...pu.kielce.pl> napisał w
    wiadomości news:ar5qbi$hrj$1@news.gazeta.pl...
    > Grace period mija ci 25.

    Mnie? Skad wiesz? ;)

    > Ja płacę 25 przelewm z Multibanku. pieniądze w
    > Citi księgowane są po 2 dniach. Jeśli przelew jest z konta w Citibanku
    > to księgowany jest natychmiast.

    Wnioskuje z tego iz niewazne kiedy Citek zaksieguje wplate czy tez kiedy
    bedzie ona "widoczna"... wazne jest by w dniu konczacym GP wplynela na
    rachunek... OK, ale czy jak wysle przelew 3 wychodzaca sesja eliksiru z bphu
    (ok. 14.30) , to pieniadze trafia do citka w tym samym dniu (3 sesja
    przychodzaca, o ktorej?), czy tez moze sie zdazyc ze nie...

    Oczywiscie to teoretyczny przyklad, teraz praktyczny: Czy jesli zloze
    zlecenie w BPHu na 1 sesje wychodzaca, to kasa NA PEWNO trafi na odpowiednie
    konto w Citku w tym samym dniu?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 7. Data: 2002-11-16 17:47:33
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Mnie? Skad wiesz? ;)

    Bo w Citi wszyscy tak mają ;)

    > Oczywiscie to teoretyczny przyklad, teraz praktyczny: Czy jesli zloze
    > zlecenie w BPHu na 1 sesje wychodzaca, to kasa NA PEWNO trafi na
> [...]
    Nie wiem jak to będzie w BPH. Multi wysyła pierwszą sesją (zawsze zlecam
    przelew jak tylko przychodzi wyciąg żeby czasem nie zapomnieć) i zawsze
    dochodzi na czas. Sadzę, że powinno być w twoim przypadku bez problemu.
    Jeśli obawiasz się kary za brak wpłaty minimalnej to wpłać kwotę minimalną
    od razu a resztę ustaw na ostatnią chwilę.
    Pozdr.
    Marcin

  • 8. Data: 2002-11-16 18:03:30
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Bo w Citi wszyscy tak mają ;)

    aha ;-)

> [...]
    > Jeśli obawiasz się kary za brak wpłaty minimalnej to wpłać kwotę minimalną
    > od razu a resztę ustaw na ostatnią chwilę.

    Jednak, zaryzykuje i tez bede definiowal przelew na 25, powinien isc 1 sesja
    i powinien dojsc IMO ;-)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 9. Data: 2002-11-16 19:13:10
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Bo w Citi wszyscy tak mają ;)

    Nie wszyscy. AFAIR mozna miec wyciag generowany 13, 17, 19 itd.

  • 10. Data: 2002-11-16 19:44:32
    Od: "RysioPysio" <r...@k...pl>

    > Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Bo w Citi wszyscy tak mają ;)