  • 21. Data: 2008-01-26 06:49:27
    Temat: Re: Citibank znowu nie działa -- totalna żenada
    Od: "ygreko" <...@...com>

    Teraz, o godzinie 7:47 w sobote citibank znowu nie dziala, tzn. mozna sie
    wreszcie normalnie zalogowac, ale przy probie wykonania przelewu mam
    komunikat (w polskiej wersji systemu):
    "Your payees could not be retrieved."

    Widac citibank dziala na zasadzie "albo rybki albo akwarium".

  • 22. Data: 2008-01-26 14:13:27
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Jan 2008 21:15:24 +0100, Sierp napisał(a):

    > emm... ale to powyzej to raczej oznacza, ze nie bylo polaczenia z twoim
    > serwerem DNS, a nie z jakims hostem
    >
    > A co masz w /etc/resolv.conf?

    Odpytywałem różne DNSy i wszędzie jest to samo i na pewno nie jest to
    wina DNSa - jeżeli chodzi Ci o szczegóły to odpytywałem Aster, Dialog,
    OpenDNS i TPsa.

    Xenocide

  • 23. Data: 2008-01-26 15:17:28
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski wrote:

    > Odpytywałem różne DNSy i wszędzie jest to samo i na pewno nie jest to
    > wina DNSa - jeżeli chodzi Ci o szczegóły to odpytywałem Aster, Dialog,
    > OpenDNS i TPsa.

    Citibank chodzi na czymś zgrubsza przypominającym dyndns. Jego wpis A ma
    raptem 30 sekund timeoutu :).

    Taki to już urok tego banku, że strona może i chodzi szybko, tyle że zanim
    znajdzie nazwę to można sobie niejedną herbatę zrobić.

    p. m.

  • 24. Data: 2008-01-26 16:15:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ygreko" 479ad6f5$0$14623$f...@m...aster.pl

    > Dzieki za wsparcie, bo wedlug czesci grupy ten serwis dziala jak burza i
    > nie ma z nim zadnych problemow ;).

    Bez przesady!! Za oknem masz na okrągło burzę?
    Słoneczne dni także są mile widziane. ;)

    Nie działa poprawnie 24 godziny 7 dni w tygodniu, ale w ogóle ;) działa. :)
    Wg mnie średnio raz na trzy razy rozmowa telefoniczna dochodzi do skutku
    i raz na dwa razy -- logowanie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 25. Data: 2008-01-26 16:23:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Sty, 16:15, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    W sumie szybko sie "nawrociles" :))))

  • 26. Data: 2008-01-26 17:02:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 0...@q...goo
    glegroups.com

> [...]
    > Wg mnie średnio raz na trzy razy rozmowa telefoniczna dochodzi do skutku

    A wysławiałem Citi za bezbłędność? Moim zdaniem taki stan rzeczy może
    być, jak na polskie warunki. :) Pół roku temu dostawałem qrwicy, ale
    uznałem, że w końcu ,,te niewielkie ;) utrapienia''... ;)

    Ogólnie jestem cierpliwy. :)

    Teraz do szału doprowadza mnie ,,intuicyjność'' CitiStrony, ;) gdy po
    mozolnym (^C^V) wprowadzeniu danych z rozpędu naciskam [Anuluj] zamiast
    [Dalej], bo akurat intuicja podpowiada, że należy wcisnąć właśnie ten
    przycisk, czyli [Anuluj], bo jest tuż obok wprowadzanych danych...

    Gdy już wcisnę, ze zgrozą odkrywam swój błąd i bezradnie patrzę na to,
    co się dzieje... Ale że strona jest jak burza (w słoneczny dzień) więc
    zanim dojdę ponownie do tego miejsca, zdążę zapomnieć :) o podstępie
    dowcipnego pisarza strony i ponownie wcisnę nie ten przycisk, co powinienem...

    -=-

    Co do Polbanku -- nie ja się ,,nawróciłem'', ale oni popsuli. :)

    -=-

    Ciekawostką na tym bankowym tle niedomagań jest Google. Może by banki skorzystały
    z doświadczeń Google? :) Widział ktoś z Was nieprawidłowości w stronie Google? :)
    Mam tam dwa konta pocztowe z którymi prawie nie mam kłopotów. Raz zakwalifikowali
    dobry m@il (od DR SA) jako spam. Poza tym korzystam często i gęsto z Google i nie
    narzekam. :)

    -=-

    Za jakiś czas zasiądę ;) przy komputerze, który łączy się ze światem za pośrednictwem
    sieci osiedlowej, nie zaś CATV jak ten, z którego teraz stukam. No i sprawdzę, czy
    mogę
    zainstalować certyfikat, po czym (jeśli się uda) sobie coś poleję ;) na inne konta...
    Przy okazji zauważyłem, że mój nowy ,,dostawca internetu'' ma masę ;) klientów...
    W dziesięciomieszkaniowej klatce aż dwóch -- w tym ja... A dostawca jest tutaj
    od siedmiu chyba lat...

    -=-

    Jeśli kupię sobie nootebooka z Linuksem, będę chyba musiał na potrzeby Polbanku
    zainstalować WXP... No i być może raz uda się zalogowanie, a raz (lub kilka razy)
    się nie uda i nawet nie będę mógł zgadnąć, od czego to zależy...

    -=-

    Ciekawe, czy Polbank jest jakoś finansowo wspierany przez M$? ;)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 27. Data: 2008-01-26 17:08:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> writes:

> [...]
    > ;; connection timed out; no servers could be reached
    > ;; connection timed out; no servers could be reached

    To dosc latwo sprawdzic:

    $ host -t any citibank.pl
    citibank.pl name server ns.citicorp.com.
    citibank.pl name server ns5.citicorp.com.
    citibank.pl name server ns2.citicorp.com.

    I te DNSy akurat dzialaja. Natomiast w tej chwili:

    $ host -a www.online.citibank.pl ns.citicorp.com.
    ;; AUTHORITY SECTION:
    online.citibank.pl. 300 IN NS aptpk3dns01.nsroot2.com.
    online.citibank.pl. 300 IN NS apct23dns01.nsroot1.com.

    ;; ADDITIONAL SECTION:
    apct23dns01.nsroot1.com. 86400 IN A 192.193.160.133
    aptpk3dns01.nsroot2.com. 86400 IN A 192.193.164.133

    I zaden z nich nie jest dostepny.

    Swoja droga, te patenty z "nsroot[123].com" to IMHO jakas choroba
    jest, podobnie powyzsze 300 sekund. Ale co ja tam wiem...
    --
    Krzysztof Halasa

  • 28. Data: 2008-01-26 17:14:34
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sat, 26 Jan 2008 18:08:46 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > I zaden z nich nie jest dostepny.
    >
    > Swoja droga, te patenty z "nsroot[123].com" to IMHO jakas choroba jest,
    > podobnie powyzsze 300 sekund. Ale co ja tam wiem...

    Ja tak podejrzewam, że to są jakieś zaszłości i jak się Citi rozrastało
    na kolejne kraje to nie było czasu/chęci zrobić z tym porządku a teraz to
    już nie ma tego jak ruszyć, bo by się prawie zahaczało o rewolucję.
    Dlatego jest jak jest a na partyline mówimy, że jest ok ;)

    Xenocide

  • 29. Data: 2008-01-26 17:26:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    > Ja tak podejrzewam, że to są jakieś zaszłości i jak się Citi rozrastało
    > na kolejne kraje to nie było czasu/chęci zrobić z tym porządku a teraz to
    > już nie ma tego jak ruszyć, bo by się prawie zahaczało o rewolucję.

    Watpie, DNSy sa dosc latwe do zmiany, dodatkowo sa krytycznym
    elementem systemu, co powinno stanowic odpowiednia motywacje dla
    utrzymywania ich w sensownym stanie.

    To wyglada na specjalnie wymyslony mechanizm, tyle ze - przynajmniej
    na pierwszy rzut oka - poroniony, bo ma walczyc z objawami, a nie
    z przyczynami (ktore powinno byc zreszta dosc latwo usunac).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 30. Data: 2008-01-26 22:11:06
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
> [...]
    > już nie ma tego jak ruszyć, bo by się prawie zahaczało o rewolucję.
    > Dlatego jest jak jest a na partyline mówimy, że jest ok ;)

    Ale za to jak juz kiedys sie wezma... jak kiedys sie wezma... jak sie
    kiedys normalnie zawezma, to tak zrobia, ze bedzie najlepiej dzialac na
    swiecie!

    Tyle ze w planach na najblizsze 5 lat nikt o tym nie mowi...

    Czy to powazne, dzialac w taki sposob...? Moze zabrali kase informatykom,
    przeciez w sumie maja odpisac do rezerwy 24 miliardy dolkow...

    Citi sie rozlatuje, juz powoli przestaja placic za hosting...