  • 1. Data: 2005-09-28 12:01:34
    Temat: City Financial
    Od: "PM" <p...@p...onet.pl>

    Czy ma moze ktos namiary na taki bank gdziekolwiek w kraju?
    Telefon, www lub cokolwiek... W google nie znalazlem.

  • 2. Data: 2005-09-28 12:30:58
    Temat: Re: City Financial
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "PM" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ma moze ktos namiary na taki bank gdziekolwiek w kraju?
    > Telefon, www lub cokolwiek... W google nie znalazlem.

    To chyba bardzo źle szukałeś.
    http://www.citifinancial.pl/poland/citifinancial/pla
    cowki.htm

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 3. Data: 2005-09-28 13:15:12
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-28 14:01- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy PM,
    gdy pisał(a):
    > Czy ma moze ktos namiary na taki bank gdziekolwiek w kraju?
    > Telefon, www lub cokolwiek... W google nie znalazlem.

    Może warto szukać *citi* ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 4. Data: 2005-09-28 13:54:18
    Od: "PM" <p...@p...onet.pl>

    > Może warto szukać *citi* ;-)

    Tak, ale błąd był w tym, że proszono mnie o poszukanie citY... a o
    CitiFinancial nie słyszałem wcześniej.

  • 5. Data: 2005-09-28 13:58:15
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-28 15:54- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy PM,
    gdy pisał(a):

    > Tak, ale błąd był w tym, że proszono mnie o poszukanie citY... a o
    > CitiFinancial nie słyszałem wcześniej.

    I o Citibanku też nie słyszałeś?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 6. Data: 2005-09-28 15:02:38
    Od: "PM" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yayco" napisał
    > I o Citibanku też nie słyszałeś?

    Owszem. Co ma City do Citi?
    To samo co jajco do yayco.

  • 7. Data: 2005-09-28 15:09:43
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik "yayco" napisał
    >
    > Owszem. Co ma City do Citi?
    > To samo co jajco do yayco.

    stary - proszę - nie kompromituj się już więcej i nie pogrążaj
    weź to info które dostałeś i rób swoje

  • 8. Data: 2005-09-28 15:21:17
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-28 17:09- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    k...@o...pl, gdy pisał(a):

    > stary - proszę - nie kompromituj się już więcej i nie pogrążaj
    > weź to info które dostałeś i rób swoje

    Pomijając brak ogłady i oczywistą nieznajomość banków, on chyba ma jakiś
    rodzaj dysleksji.
    Nota bene, "yayco" wymawia się jak "jajko".

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 9. Data: 2005-09-29 11:27:51
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message

    > Nota bene, "yayco" wymawia się jak "jajko".

    Faktycznie, ale nie wpadłbym na to, gdybyś nie napisał :). Co jednak znaczą
    wzorce kulturowe wpajane przez telewizję! - nie pamiętam już co to było za
    "Yayco" - chyba jakiś zespół muzykalny, ale dobrze pamiętam jak telewizor to
    wymawiał i przyjąłem za pewnik :)

    T.

  • 10. Data: 2005-09-29 12:10:37
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-29 13:27- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Tomasz Nowicki, gdy pisał(a):
> [...]
    > to było za "Yayco" - chyba jakiś zespół muzykalny, ale dobrze pamiętam
    > jak telewizor to wymawiał i przyjąłem za pewnik :)

    To perkusista był (a czasem wokalista o przepitym głosie), ale on się
    pisał Jajco.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****