  • 1. Data: 2004-02-04 17:24:13
    Temat: CityBank - istnieje taki bank w USA :)
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    Jednak istnieje taki bank jak CityBank w USA (www.citybank.com) :)
    W Polsce placowke maja w Galerii Mokotow w Warszawie, chociaz jej nie
    widzialem, ale na planie galerii pisze jak wol CityBank. :PPPPP

  • 2. Data: 2004-02-04 18:03:35
    Temat: Re: CityBank - istnieje taki bank w USA :)
    Od: "bbastek13" <b...@g...pl>

    a czytales, co na tej stronie jest napisane ? "We are a locally owned and
    operated commercial bank, headquartered in the state of Washington".
    a to, ze plan Galerii Mokotów robili analfabeci, którzy nie potrafią
    przepisać bez błędu nazwy banku to druga rzecz - tam jest Citibank

  • 3. Data: 2004-02-04 18:21:09
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > a to, ze plan Galerii Mokotów robili analfabeci, którzy nie potrafią
    > przepisać bez błędu nazwy banku to druga rzecz - tam jest Citibank

    a czytales co JA NAPISALEM ?? Napisale, ze istnieje taki bank oraz to, ze "ma
    placowke" w Polsce nawet w Galerii Mokotow. Wyraznie napisalem ":PPPPP"
    wprowadzajac w stan czytelnika, ze CITYBANK jest napisane w Galerii Mokotow, bo
    ktos literowke zrobil.