  • 11. Data: 2004-11-07 13:06:28
    Temat: Re: Co mamy zrobić ?
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 6 Nov 2004 23:20:37 +0100, w <cmjinf$q0m$1@news.onet.pl>, "janke"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Radoslaw P.:

    > doprawdy? a można wyburzyć działkę?
    > :)

    Tak samo jak można zaczynać zdanie z małej litery
    :)

    --
    http://attenuation.net/files/iq.htm :)

  • 12. Data: 2004-11-07 23:29:52
    Od: n...@o...pl

    > Tak samo jak można zaczynać zdanie z małej litery
    > :)

    Tak samo jak można zdanie bez kropki kończyć. Myślałem, że tylko żartu jankego
    nie rozumiesz, ale teraz widzę, że nie dość, że tępawy jesteś, to i upierdliwy
    straszliwie.

    Najwert S.

  • 13. Data: 2004-11-08 12:04:09
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    8 Nov 2004 00:29:52 +0100, w <1...@n...onet.pl>,
    n...@o...pl napisał(-a):

    > Tak samo jak można zdanie bez kropki kończyć. Myślałem, że tylko żartu jankego
    > nie rozumiesz, ale teraz widzę, że nie dość, że tępawy jesteś, to i upierdliwy
    > straszliwie.

    Widzisz, janke zrozumiał, że zbywam z grzeczności jego odpowiedzi. A ty
    okazałeś się takim debilem, że nawet tego nie pojąłeś.

    PS. Zdania kończę kropką, do bystrych to raczej też nie należysz (to był
    wyjątek).

    --
    http://attenuation.net/files/iq.htm :)

  • 14. Data: 2004-11-08 15:18:56
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl>

    >Widzisz, janke zrozumiał, że zbywam z grzeczności jego odpowiedzi.
    ^^^^^^^^^^^^^

    ująłeś mnie tym do głębi, dziękuję, odtąd masz we mnie grupowego
    przyjaciela
    :\

    zbyszko janke

  • 15. Data: 2004-11-08 17:04:31
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 8 Nov 2004 16:18:56 +0100, w <cmo2op$u3$1@news.onet.pl>, "janke"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl>

    > ^^^^^^^^^^^^^
    >
    > ująłeś mnie tym do głębi, dziękuję, odtąd masz we mnie grupowego
    > przyjaciela
    > :\

    Bo się czepiasz :P I masz chamskiego kolegę :>

  • 16. Data: 2004-11-09 09:10:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On 6 Nov 2004 00:04:29 +0100, "Pomocy?" <i...@p...onet.pl> wrote:

    >U moich rodziców zameldowany jest mój brat. Zadzwonił komornik z informacją że
    >ma nakaz sądowy (dług jest brata a nie rodziców, a on jest dorosły a jest tego
    >ok 200.000zł od roku 1998 bez odsetek) i że przydzie zabrać z domu wszystko co
    >na co nie ma faktur. Zaznaczam że brat mieszka gdzieś w Polsce a u rodziców nie
    >ma ani jednej rzeczy która należałaby do niego. Czy komornik może wtargnąć do
    >domu moich rodziców i zabrać ich majątek za jego długi. Zapowiedziała się już z
    >taką wizytą. Błagam o pomoc! jestem zdesperowani i boję się o rodziców.

    Nic nei może. Komornikowi sie komunikuje, że brat jest jedynie
    zameldowany, nie mieszka, nie prowadzi się z nim wspólnego
    gospodarstwa domowego, a to, co mówił, to próba wyłudzenia i jak chce
    mieć sprawe karną za swoją bezczelnośc, to niech dalej kłamie.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 17. Data: 2004-11-09 10:06:42
    Od: n...@o...pl

    > PS. Zdania kończę kropką, do bystrych to raczej też nie należysz (to był
    > wyjątek).

    Radzio, idź do konia, on ma wielki łeb, cie wysłucha

    NS

  • 18. Data: 2004-11-09 12:34:14
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    9 Nov 2004 11:06:42 +0100, w <1...@n...onet.pl>,
    n...@o...pl napisał(-a):

    > Radzio, idź do konia, on ma wielki łeb, cie wysłucha

    Dobrze, poszczekałeś sobie trochę, teraz już możesz wrócić do budy. Sio & pa!

  • 19. Data: 2004-11-09 12:49:19
    Od: n...@o...pl

    > 9 Nov 2004 11:06:42 +0100, w <1...@n...onet.pl>,

    > Dobrze, poszczekałeś sobie trochę, teraz już możesz wrócić do budy. Sio & pa!

    widze że masz coś z burka - na każdy post musisz naszczekać trochę ;)

    daj glos radziu i teraz

    :DDD

  • 20. Data: 2004-11-09 12:51:28
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia 9 Nov 2004 13:49:19 +0100, <n...@o...pl> napisał:

    > widze że masz coś z burka - na każdy post musisz naszczekać trochę ;)
    >
    > daj glos radziu i teraz
    >
    > :DDD

    Macie ochote na osobiste wycieczki to na priv. No i proponuję poczytać
    Netykiete.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':