  • 1. Data: 2002-07-22 18:39:00
    Temat: Co po PEKAO SA cd...
    Od: "** Robert K.**" <r...@w...com>

    Pisalem we wczesniejszym poscie tak:

    {Po wspanialej obnizce na Eurokoncie (zjazd z 4% na1,5% do 1,5%) w koncu
    moja zona zdecydowala
    opuscic ta wloszczyzne.

    Jaki bank nalezaloby jej wskazac?

    Zona, glownie wyplatlaca z bankomatu, placi karta za wieksze zakupy i jak
    na razie preferuje marmurki.
    miasto Lublin}
    __________
    Ale zapomnialem o malym, "ale" zona czesto jezdzi do rodzicow -miasto 25
    tys.- w ktorym sa tylko TRZY BANKOMATY i to TYLKO PEKAO SA (wiekszosc
    sklepow przyjmuje tylko gotowke)

    I chyba w tej sytuacji niestety nie ma wyjscia NADAL PEKAO SA?

    A moze jest jakies wyjscie ?

    By the way, zona nie chce bankow internetowych
    --
    By
    **Robert K**.

  • 2. Data: 2002-07-22 19:02:31
    Temat: Re: Co po PEKAO SA cd...
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "** Robert K.**" <r...@w...com> napisał w wiadomości
    > A moze jest jakies wyjscie ?

    Bezprowizyjna karta VE Fortisa?

  • 3. Data: 2002-07-22 19:11:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > By the way, zona nie chce bankow internetowych

    Noooo - Fortis Bank nie jest internetowym. Dziala tak samo jak Telekakao 24
    (inet) - za darmo masz przelewy, pobieranie gotowki z kazdego bankomatu na
    calym swiecie friko (uwaga na przeliczniki - nie sa zbyt zachecajace),
    prowadzenie - jeden mankament 8 zl.
    Mowa o e-pakiecie.

    A tak BTW - nie chce mi sie wierzyc ze tam nie ma bankomatow PKO BP. Moze
    niektorzy beda sie smiac - ale ePKO tez bylby jakims tam rozwiazaniem

  • 4. Data: 2002-07-23 06:31:28
    Od: "J.B.Globalski" <j...@t...pl>

    ** Robert K.** wrote:

> [...]
    > sklepow przyjmuje tylko gotowke)
    > By the way, zona nie chce bankow internetowych

    Bank Pocztowy:
    1. marmurek (3 zl/mies)
    2. prawie 8000 "bankomatow", czyli urzedow pocztowych nawet w
    najmniejszych miejscowosciach (wyplata bezprowizyjna)
    3. karta Visa Electron (10 zl) - zakupy bezgotowkowe bezprowizyjne
    (wyplata z bankomatu z prowizja ale patrz. pkt 2)

    --
    JBG

  • 5. Data: 2002-07-23 09:07:39
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "** Robert K.**"
    > Jaki bank nalezaloby jej wskazac?
    >
    > Zona, glownie wyplatlaca z bankomatu, placi karta za wieksze zakupy i jak
    > na razie preferuje marmurki.
    > miasto Lublin}

    Fortis Bank Polska
    ul. Probostwo 6A
    20-089 Lublin
    Telefon: (48 81) 534 68 11

    karta VE bez zadnej prowizji wyplacasz w dowolnym bankomacie
    przelew darmowy np na konto w mBanku (lepszy %)
    Jednego konta nie znajdziesz idealnego - trzeba miec parę
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-07-23 17:01:17
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    J.B.Globalski wrote:
    > Bank Pocztowy:
    > 1. marmurek (3 zl/mies)

    w tym bezpłatne przelewy i bezpłatna korespondencja pocztowa z bankiem.

    > 2. prawie 8000 "bankomatow", czyli urzedow pocztowych nawet w
    > najmniejszych miejscowosciach (wyplata bezprowizyjna)

    Malo tego, za jedyny 1 PLN listonosz przyniesie za 2 dni robocze
    pieniądze w dowolne miejsce w Polsce. Mozna "zamówić" wizyte z
    wyprzedzeniem.

    > 3. karta Visa Electron (10 zl)

    10 zł na dwa lata.
    --
    pjo

  • 6. Data: 2002-07-23 17:01:17
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    blad wrote:
    > Fortis Bank Polska
    > ul. Probostwo 6A
    > 20-089 Lublin

    A jak się nazywa proboszcz oddziału? ;-)
    --
    pjo

  • 8. Data: 2002-07-24 15:21:24
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 23 Jul 2002 08:31:28 +0200),
    "J.B.Globalski" <j...@t...pl> był(a) napisał(a):

    >Bank Pocztowy:
    >1. marmurek (3 zl/mies)

    No podług znanych mi ,,oddziałów'' to raczej deściak... :-)

    >2. prawie 8000 "bankomatow", czyli urzedow pocztowych nawet w
    >najmniejszych miejscowosciach (wyplata bezprowizyjna)

    Na jakiej podstawie? Czeki? Karta? DO?

    >3. karta Visa Electron (10 zl)

    10zł na rok?

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 9. Data: 2002-07-24 17:15:21
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Tristan Alder wrote:
    > Na jakiej podstawie? Czeki? Karta? DO?

    asygnata + dowód osobisty + autoryzacja w centrali BP

    > 10zł na rok?

    na 2 lata. Prowizja z krajowych 3,50, z zagranicznych 2,5% min. 10 zł.
    --
    pjo