  • 1. Data: 2013-03-19 08:39:35
    Temat: Co sadzicie o zakupie zlota ?
    Od: m...@g...com

    Czesc

    Jak w temacie, oczywiscie w postaci fizycznych monet czy sztabek a nie
    papierka/certyfiaktu czy witualnych udzialow. W kontekscie Cypru i coraz gorszych
    warunkow lokat to chyba lepiej trzymac to w domu pod szafa niz wierzyc w jakiekolwiek
    zapewnienia.
    Zdaje sobie sprawe, ze moja reakcja jest troche emocjonalna ale chce wymienic
    poglady, moze ktos (a napewno tak jest) juz od jakiegos czasu kupuje fizycznie
    kruszce jako zabezpieczenie/lokate kapitalu i wymieni sie opiniami.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2013-03-19 23:56:38
    Temat: Re: Co sadzicie o zakupie zlota ?
    Od: poncio <p...@g...com>

    W dniu 2013-03-19 08:39, m...@g...com pisze:
> [...]
    kruszce jako zabezpieczenie/lokate kapitalu i wymieni sie opiniami.

    Oczywiście że złoto jest (prawie) zawsze pewną lokatą; trzeba też być w
    pełni świadomy że aktualna cena złota jest prawie najwyższą w historii;
    ale cóż to może znaczyć gdy w wyniku np. nagłej info o wielkiej
    światowej machloi pieniądz papierowy będzie wart tylko tyle ile jest
    wart papier na którym go wydrukowano....! Ale, ale.....może być też tak
    iż przez wiele, wiele lat nie będzie żadnej machloi=sztucznej katastrofy
    finansowej, gospodarka będzie się stabilnie i powoli rozwijała, ludzie
    nabiorą większego zaufania do pieniądza, do banków, spadnie
    zapotrzebowanie na złoto.... iiii......cena złota spadnie.....

    Oczywiście w złoto lokujemy TYLKO pieniądze, które nam zbywają.....a nie
    te które za niedługo będą nam potrzebne na zapłatę np. czynszu za
    mieszkanie czy na przysłowiowy chleb...

    Oczywiście złoto trzeba mieć ZAWSZE PRZY SOBIE A NIE W BANKU bo...."
    bank siem zamknie i nimos zodnego złota, jeno wspomnienie "

    Dlaczego złoto jest (prawie) zawsze najlepszą lokatą....odpowiedz sam
    sobie na takie o to pytanie: Jesteś sam, w samym środku upalnego lata,
    na środku pustyni....temperatura dochodzi do +50 stopni C ....i masz do
    wyboru: sztabkę 1 kg złota lub 1 butelkę wody .....co wybierzesz, co
    jest bardziej wartościowe ?

    Pozdr. i życzę trafnego wyboru:

    finansista/realista