  • 11. Data: 2009-10-14 09:58:53
    Temat: Re: Co się dzieje?
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "DJ(Dominik)" <d...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:hb473v$v0d$1@news.onet.pl...

    > Puste w jakim sensie?
    >
    > DJ

    W sensie że equity moze dotyczyć konkretnej metodologii gry albo ogólnie
    kapitału, a ja nie znam metodologi "PZ" ani tej drugiej od wieloryba. Co do
    mojego kapitału to jest moja sprawa.
    A potencjalne istnienie PZ mozna wykorzytywać na różne sposoby a ja nie mam
    zamiaru tego opisywać.

  • 12. Data: 2009-10-14 10:02:12
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    A jesli chcesz żebym opisał co ja dokładnie robie w takich przypadkach - to
    Ci odpowiem, ze nie mam najmniejszego zamiaru tego opisywać ani nikomu dawać
    jakichś recept.

  • 13. Data: 2009-10-14 10:07:18
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Przepraszam, że zadałem pytanie o equity, jak mogłem być tak bezczelny.

    DJ

  • 14. Data: 2009-10-14 10:12:10
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > Przepraszam, że zadałem pytanie o equity, jak mogłem być tak bezczelny.

    Ja sie nie giewam.
    Jeden ma meśka i się nim chwali, drugi nie ma meśka ale pokaże jego fotkę,
    trzeci ma meśka i pokaże że ma małego fiata.
    Oszczędzę Ci po prostu dociekań kim z tych trzech jestem.

    BTW sprytnie uciekłeś od sedna:))) ale napisz jeszcze coś, to ostatnie słowo
    będzie Twoje.

  • 15. Data: 2009-10-14 10:14:18
    Od: k...@o...pl

    > Witam,
    > cóż to za dziwny taniec pingwina na szkle??? Podejmie się ktoś skomentować
    obecną
    > sytuację na gpw?

    10-14 11:50
    rośnie 77 (20%)
    b/z 80 (21%)
    spada 214 (59%)
    a indeksy na maxach.

    PPZ i PZ to jedno, a paranoja to drugie.

  • 16. Data: 2009-10-14 10:14:51
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <k...@o...pl> wrote in message
    > Witam,
    > cóż to za dziwny taniec pingwina na szkle??? Podejmie się ktoś skomentować
    > obecną
    > sytuację na gpw?

    intel podał wyniki "znacznie odbiegajace od prognoz" w góre. Halted after
    hours.
    Na Wall Street mówia ze "consumer" powrócił i jest elegancko.

    george

  • 17. Data: 2009-10-14 10:18:56
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > hours.
    > Na Wall Street mówia ze "consumer" powrócił i jest elegancko.

    To wszystko wiem o czym piszecie, tylko dlaczego tak nieliczne spółki rosną i to
    ciężkie. Przecież jest tak dobrze.

  • 18. Data: 2009-10-14 10:53:31
    Od: k...@o...pl

    > obecną
    > >
    > 10-14 11:50
    > rośnie          77      (20%)
    > b/z             80      (21%)
    > spada           214     (59%)
    > a indeksy na maxach.
    >
    > PPZ i PZ to jedno, a paranoja to drugie.

    Sorry, ale to są dane ze strony głównej DMBZWBK :-))))))) Ciekawe jaki mają
    interes aby wprowadzać oglądających w błąd???