  • 11. Data: 2009-04-10 17:54:06
    Temat: Re: Co taka cisza..???
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message
    news:605e.000002a6.49df744a@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > klienta i
    > go skasuję że się nie pozbiera. To super wiadomość że dużo zarobiłeś.
    > Tylko jest
    > jeden drobny szczegół. Ty masz za mało kasy żeby być moim klientem. O dużo
    > za
    > mało. Moi klienci nie udzielają się na darmowych grupach. Nie wypada. Nie
    > muszą
    > się również przechwalać jacy są bogaci. Oni bez przechwalania się są
    > bogaci nie
    > do wiary. Jak Ci się uda, zarobisz mnóstwo pieniędzy to możne wrócimy do

    Jestes bardzo pewny siebie oraz wiesz o innych wiecej niz oni sami moga o
    sobie wiedziec...Czytaj ile maja....Twoim klienetem nie bede, bo ja nie
    potrzebuje takich posrednikow co sie udzielaja na darmowych grupach i
    przechwalaja sie jakich to maja bogatych klientow....

  • 12. Data: 2009-04-10 22:59:02
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "kogutek"
    > Moi klienci nie udzielają się na darmowych grupach. Nie wypada.

    A czy ci Twoi klienci wiedzą, że Ty się udzielasz?
    A jak nie wiedzą, to skąd wiesz, że oni się nie udzielają?
    Rozumiesz pułapkę logiczną jaką sobie wykoncypowałeś?

    :)

  • 13. Data: 2009-04-11 08:14:17
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > O dużo za mało. Moi klienci nie udzielają się na darmowych grupach. Nie
    > wypada.

    Oj to mało wiesz. Ja się udzielam :)