  • 21. Data: 2003-10-07 20:00:25
    Temat: Re: Co to za numery? (Citibank)
    Od: "bulba" <w...@W...art.pl>

    Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:72r5ovg13mgpjs7i8uv4fd3cj43tginuks@4ax.com...
    > BTW, z jaka roczna stopa? Duzo mniej niz 50%? :-)

    33,84 w pierwszym roku

    bulba

  • 22. Data: 2003-10-07 20:13:02
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/7/2003 9:58 PM, Użytkownik bulba napisał:

    > sciemniaczy potepiam, bo pozniej ludzie narzekaja na bank, a mnie sie
    > trudniej sprzedaje ;)

    Zaloze sie ze to Rottsa Sales Direct badz kolejna jej mutacja ;>

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 23. Data: 2003-10-07 20:41:19
    Od: "bulba" <w...@W...art.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:blv6or$i6o$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Zaloze sie ze to Rottsa Sales Direct badz kolejna jej mutacja ;>

    Rotsa ;)
    poza tym recon i jeszcze cos na pln-zach.

    bulba

    ps. 80% kart sprzedaja agenci :)

  • 24. Data: 2003-10-07 20:43:40
    Od: "bulba" <w...@W...art.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:blv6or$i6o$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Zaloze sie ze to Rottsa Sales Direct badz kolejna jej mutacja ;>

    jak to sie dzieje, ze rotsa dotarla na UW?

    bulba

  • 25. Data: 2003-10-07 20:45:59
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/7/2003 10:41 PM, Użytkownik bulba napisał:

    > ps. 80% kart sprzedaja agenci :)

    Niestety (dla banku) ;>

  • 26. Data: 2003-10-07 20:47:30
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/7/2003 10:43 PM, Użytkownik bulba napisał:

    > jak to sie dzieje, ze rotsa dotarla na UW?

    Pewnie weszli jako bank;)

  • 27. Data: 2003-10-07 20:59:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> wrote in message

    > Zaloze sie ze to Rottsa Sales Direct badz kolejna jej mutacja ;>

    Czy twierdzisz, ze pracownicy outsourcingu kreca, a pracownicy banku nie?
    Czy jest to uzaleznione od nazwy pracodawcy? A moze od samego
    przedstawiciela?

    Maciej

  • 28. Data: 2003-10-07 21:03:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/7/2003 10:59 PM, Użytkownik MK napisał:

    > Czy twierdzisz, ze pracownicy outsourcingu kreca, a pracownicy banku nie?

    Nie,

    > Czy jest to uzaleznione od nazwy pracodawcy?

    Poniekad, jesli pracujesz w agencji, dobrze wiesz jakie sa tam metody
    sprzedazy...

    > A moze od samego przedstawiciela?

    jest to na nich prawie "wymuszane", tyle ze o pewnych rzeczach sie nie
    powinno mowic, prawda ?

  • 29. Data: 2003-10-08 13:08:50
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > A to w nocy nieczynne jest?

    AFAIK to nie rzutuje bo 801 3xxxxx i tak kosztuje impuls za każde
    zaczęte 3 minuty niezależnie od godziny czy dnia.

    > ?

    A jest takowe?

    Przemek

  • 30. Data: 2003-10-08 13:54:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl> writes:

    > AFAIK to nie rzutuje bo 801 3xxxxx i tak kosztuje impuls za każde
    > zaczęte 3 minuty niezależnie od godziny czy dnia.

    Czytajcie cenniki, to nie boli.

    http://www.telekomunikacja.pl/biznes/msp/co_nowego/z
    a_granice_taniej/tablica_taryfikacji.pdf

    MJ
    PS. Fajny link, nie?