  • 1. Data: 2010-01-31 09:48:34
    Temat: Co z Optymalną po 2.02 w OF?
    Od: SERG <m...@p...fm>

    No właśnie? Mam 2 kończące się lokatki i zastanawiam się czy czekać bo %
    będzie UP czy przedłużać od razu bo % DOWN?

  • 2. Data: 2010-01-31 09:50:28
    Temat: Re: Co z Optymalną po 2.02 w OF?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "SERG" news:hk3jlh$vg1$1@news.onet.pl

    > No właśnie? Mam 2 kończące się lokatki i zastanawiam się czy czekać bo %
    > będzie UP czy przedłużać od razu bo % DOWN?

    Chętnie bym pomógł ale źli ludzie mi moją szklaną kulkę zajumali ;)

  • 3. Data: 2010-01-31 10:33:15
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-01-31 10:50, Valdi pisze:

    > Chętnie bym pomógł ale źli ludzie mi moją szklaną kulkę zajumali ;)

    Akurat wypiłem swoją poranna kawę i zostały mi fusy. Chętnie Ci bym je
    odstąpił coby załagodzić Twój ból po stracie szklanej kuli.

  • 4. Data: 2010-01-31 10:38:58
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "SERG" news:4B655C6B.7070803@poczta.fm

    > Akurat wypiłem swoją poranna kawę i zostały mi fusy. Chętnie Ci bym je
    > odstąpił coby załagodzić Twój ból po stracie szklanej kuli.

    Zapomniałem jak się wróży z fusów od kiedy przerzuciłem się na kawę
    rozpuszczalną.

  • 5. Data: 2010-01-31 16:31:43
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > No właśnie? Mam 2 kończące się lokatki i zastanawiam się czy czekać bo %
    > będzie UP czy przedłużać od razu bo % DOWN?

    w dzisiejszych czasach to raczej nalezy spodziewac sie UP choc ta jest
    dobrze oprocentowana wiec nie musza sie spieszyc z podnoszeniem

  • 6. Data: 2010-01-31 18:27:50
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "sensei" news:hk4b9l$k10$1@inews.gazeta.pl

    > w dzisiejszych czasach to raczej nalezy spodziewac sie UP choc ta jest
    > dobrze oprocentowana wiec nie musza sie spieszyc z podnoszeniem

    Popatrzmy na to z drugiej strony - na tej grupie już od jakiegoś czasu
    zaklinany ów "up'y" w oprocentowaniu depozytów. Jak by się człowiek miał
    wzorować na usenetowych przewidywaniach posiadaczy szklanych kulek to... to
    chyba powinien siedzieć i czekać na lepszą ofertę bo a nóż podwyższą ;)
    Do lokat podchodzić bez emocji - ktoś czuje, że będzie up, niech wpakuje na
    3 - 6 miesięcy. Komuś zbytnio nie zależy niech ulokuje pieniądze na rok -
    przynajmniej się nie będzie martwił ;)