  • 1. Data: 2008-08-28 15:32:28
    Temat: Co zamiast KK Citi?
    Od: "Marek" <n...@m...mnie>

    Z roznych wzgledow zdecydowalem sie rozstac z uslugami Shitibanku i mam do
    Szanownych Grupowiczow prosbe o podpowiedzenie gdzie warto sie udac po nowa
    karte? Potrzebuje karte dla siebie (karta glowna) i dla Mamy (karta
    dodatkowa). Limity mamy w tej chwili dosc wysokie i dobrze byloby je
    utrzymac. Najchetniej Mastercard (ale to nie jest warunek konieczny) ale
    przede wszystkim zeby nie trzeba bylo otwierac RORu ani zadnych innych
    rachunkow poza karta. Poza tym oczywiscie podglad przez siec bez zbednych
    cudow (np. tokenow), inne fajerwerki typu przelewy z karty nie sa niezbedne.
    Acha, zapomnialbym dodac - bez haraczu (tzn. oplaty rocznej) za uzywanie
    karty! :)
    Czy sa takie karty na rynku? Dzieki z gory!

  • 2. Data: 2008-08-28 21:19:56
    Temat: Re: Co zamiast KK Citi?
    Od: Wełniany Skafander <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 16:32:28 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > karty! :)
    > Czy sa takie karty na rynku? Dzieki z gory!

    W pierwszym roku zwolnienie z opłaty za kartę jest chyba we wszystkich
    bankach (a na pewno w tych bardziej pospolitych :) Jeśli ma być Mastercard
    to może BZWBK (z PayPassem), albo ING? Polbank ma tragiczny podgląd przez
    sieć. (W BZWBK można przenieść kartę z Citi i wnioskować o limit o 30%
    wyższt niż na dotychczasowej karcie).

  • 3. Data: 2008-08-29 07:03:29
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <n...@m...mnie> napisał w wiadomości

> [...]
    > tokenow), inne fajerwerki typu przelewy z karty nie sa niezbedne. Acha,
    > zapomnialbym dodac - bez haraczu (tzn. oplaty rocznej) za uzywanie karty!

    raiffeisen bank. też będzie karta na podpis. limit większy o 30%, doniesiesz
    tylko trzy ostatnie wyciągi. bez żadnego roru.
    opłata pierwszy rok - brak, później trzeba zadzwonić i porozmawiać.

  • 4. Data: 2008-08-29 09:03:56
    Od: "Marek" <n...@m...mnie>

    > to może BZWBK (z PayPassem), albo ING? Polbank ma tragiczny podgląd przez
    > sieć. (W BZWBK można przenieść kartę z Citi i wnioskować o limit o 30%
    > wyższt niż na dotychczasowej karcie).

    Dzieki za sugestie, sprawdze.
    A co to jest PayPass?

  • 5. Data: 2008-08-29 09:14:06
    Od: Wełniany Skafander <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 29 Aug 2008 10:03:56 +0100, Marek napisał(a):

    > Dzieki za sugestie, sprawdze.
    > A co to jest PayPass?

    PayPass to płatności zbliżeniowe od Mastercarda - w zamierzeniu ma
    wyeliminować używanie gotówki przy niewielkich płatnościach.
    Dodatkowa zaleta tej karty - jest ładna :)

  • 6. Data: 2008-08-29 09:54:21
    Od: "Marek" <n...@m...mnie>

    > PayPass to płatności zbliżeniowe od Mastercarda - w zamierzeniu ma
    > wyeliminować używanie gotówki przy niewielkich płatnościach.
    > Dodatkowa zaleta tej karty - jest ładna :)
    Wszystko jasne. Dzieki :)

  • 7. Data: 2008-08-29 18:21:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wełniany Skafander" <w...@w...pl> wrote in message

    > PayPass to płatności zbliżeniowe od Mastercarda - w zamierzeniu ma
    > wyeliminować używanie gotówki przy niewielkich płatnościach.
    > Dodatkowa zaleta tej karty - jest ładna :)

    Ten motyl jest ladny? Widzialem wiele duzo ladniejszych kart...

    MK

  • 8. Data: 2008-08-29 19:02:27
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Fri, 29 Aug 2008 20:21:26 +0200, MK napisał(a):

    > Ten motyl jest ladny? Widzialem wiele duzo ladniejszych kart...

    W porownaniu do kart Citi - jest śliczny :)