  • 31. Data: 2010-07-09 20:53:21
    Temat: Re: Co zamiast Multibanku (dlugie)?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 9 Lip, 21:41, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > I odpowiedzieli - czas w okolicach 50h.
    > Multibank - zwykle czas max 12h, czesto duzo mniej.

    O i na drugi email do Multi odpowiedz w ciagu 90 minut.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 32. Data: 2010-07-09 21:22:33
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    2g2000yqj.googlegroups.com...

    > Zeby sie przeniesc do AQ jakies wymogi trzeba spelniac? Czy problemow
    > robic nie beda?
    > Bo niby na www pisze ze wymagaja przez ost 3 mies miec wplaty min
    > 5000 - a tego wstecznie juz nie zdaze spelnic :(

    Pasowaloby spelnic ten warunek albo kryterium ulokowanych srodków. W lipcu,
    sierpniu i wrzesniu poprzelewac, a w pazdzierniku sie przeksztalcic, wtedy
    nic do gadania nie maja. Albo sie uprzec i w oddziale wymóc konwersje na
    podstawie deklaracji przyszlych dochodów - to juz zalezy na kogo sie trafi.
    I w sumie jak juz to moze na Intensive? Jest kompletnie za darmo.

  • 33. Data: 2010-07-10 06:56:03
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Hej

    > Jak patrze na ING to wydaje mi sie, ze to kwestia oszczedzania i
    > nic z tym nie zrobia.

    O jakim oszczedzaniu piszesz chyba oszukiwaniu klientów.
    Oni przeciez 3 sesje przyjmuja tylko ksieguja ja na kontach
    klientów w nastepnym dniu o 5-6 rano czyli kase musieli juz miec
    dzien wczesniej, bo o 6 rano to sesji elixir nie ma.

    Damian

  • 34. Data: 2010-07-10 20:13:52
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>

    Bogdan B. <g...@r...pl> napisał(a):

    > ocelowe
    >
    > Nie twierdzÄ&#65533;Ĺźe to coĹ&#65533;zĹ&#65533;go.
    > TwierdzÄ&#65533; Ĺźe otwieranie na nowych warunkach Multikonta Active jest
    > ekonomicznie nieuzasadnione, a konto Aquarius ma ekonomiczny sens
    > przy wpĹ&#65533;wach 5000 lub 12000 zĹ&#65533; zaleĹźnie od taryfy.
    > TrochÄ&#65533;klientĂłw ma, a czy za rok bÄ&#65533;zie wiÄ&#65533;ej?
    WÄ&#65533;piÄ&#65533;

    Ja się zastanawiam nad wyprowadzką z Multi AQ Intensive do Citibanku.
    Mam już dość ciągłych zmian TOIP i marnowania czasu na ich przeglądanie.
    Jestem na urlopie, ale widziałem kilka nieodebranych połączeń z Citi, jeśli z
    tym goldem tak się zmieniło jak w sąsiednim wątku to chyba się zdecyduję.

  • 35. Data: 2010-07-12 11:12:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 10 Jul 2010 20:13:52 +0000, Filip Lach napisał(a):

> [...]
    > Jestem na urlopie, ale widziałem kilka nieodebranych połączeń z Citi,
    > jeśli z tym goldem tak się zmieniło jak w sąsiednim wątku to chyba się

    Hłe hłe najtwardszy user i zwolennik AQ Intensive w końcu zaczyna myśleć
    o wyprowadzce ;)

    --
    xbartx

  • 36. Data: 2010-07-12 20:15:09
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Dnia Sat, 10 Jul 2010 20:13:52 +0000, Filip Lach napisaĹ&#65533;a):

    > HĹ&#65533; hĹ&#65533; najtwardszy user i zwolennik AQ Intensive w koĹ&#65533;u
    zaczyna myĹ&#65533;eÄ&#65533;
    > o wyprowadzce ;)

    Od banku oczekuję dwóch rzeczy - sprawnego działania i nie zawracania mi
    głowy. Jeśli Multibank w ciągu roku ma już trzecią strategię i trzecią poważną
    zmianę TOiP to przestał dla mnie spełniać drugi warunek.

  • 37. Data: 2010-07-13 06:14:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Od banku oczekuję dwóch rzeczy - sprawnego działania i nie zawracania mi
    > głowy. Jeśli Multibank w ciągu roku ma już trzecią strategię i trzecią poważną
    > zmianę TOiP to przestał dla mnie spełniać drugi warunek.

    ale póki co dla klientów AQ Intensive nic się nie zmienia, mnie też citi
    namawiało do przejścia, ale się nie zdecydowałem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 38. Data: 2010-07-13 07:24:23
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > ale póki co dla klientów AQ Intensive nic się nie zmienia, mnie też citi
    > namawiało do przejścia, ale się nie zdecydowałem

    To po co komunikaty w systemie transakcyjnym o zmianach? Dlaczego to ja mam
    szukać na stronie informacji? Linki z komunikatu prowadzą do ogólnej strony o
    zmianach i tam kilka razy pada AQ Intensive.

  • 39. Data: 2010-07-13 07:32:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 07:24:23 +0000, Filip Lach napisał(a):

    > To po co komunikaty w systemie transakcyjnym o zmianach? Dlaczego to ja
    > mam szukać na stronie informacji? Linki z komunikatu prowadzą do ogólnej
    > strony o zmianach i tam kilka razy pada AQ Intensive.

    To fakt, że od jakiegoś roku Multi zachowuje się jakby nie wiedziało co
    ma ze sobą zrobić ;) Non stop zmiana koncepcji, tak jakby non stop się
    kadra u nich zmieniała czy jak? Rozumiem jakieś czyszczenie regulaminów i
    TOiP z przestarzałych/niekompatybilnych etc zapisów, ale te ich zmiany na
    pewno tym nie są, przez co jak widać tracą dobrych klientów. Wyciągną z
    tego wnioski?

    --
    xbartx

  • 40. Data: 2010-07-13 18:30:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > TOiP z przestarzałych/niekompatybilnych etc zapisów, ale te ich zmiany na
    > pewno tym nie są, przez co jak widać tracą dobrych klientów. Wyciągną z

    oj szukacie dziury w całym, w taryfie AQ Intensive nic się praktycznie
    nie zmieniło
    (doszły jedynie możliwości zwolnienia z opłaty za prowadzenie konta)
    było info w systemie transakcyjnym i dobrze, nie wchodząc w szczegóły
    zapytałem swojego doradcę czy coś się zmienia - otrzymałem odp., że dla
    mnie nie i po sprawie

    citi może i jest ok, ale mimo wszystko wolę Multi, mam tam swoje główne
    konto oraz rachunek maklerski i kilka debetówek - wszystko gratis

    --
    pozdrawiam
    RobertS