  • 1. Data: 2011-04-06 18:44:18
    Temat: Co zamiast bossy?
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    Ok, jestem w bossa od paru lat i do tej pory bylo ok, ale ostatnio mnie
    wkurzaja. Np dzisiaj: moj rachunek praw pochodnych jest juz aktywny, ale
    nie ma kaski za kontrakty i ciagle widnieje stan wczorajszy. Codziennie
    notuje stan rachunku i takie przesylanie kasy po dwa razy mnie strasznie
    denerwuje. Co polecacie w zamian? Interesuja mnie kontrakty, nie day
    trading, przydalby sie forex, ale nie koniecznie.
    Dzieki,

  • 2. Data: 2011-04-06 18:54:04
    Temat: Re: Co zamiast bossy?
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Lucky" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > denerwuje. Co polecacie w zamian? Interesuja mnie kontrakty, nie day
    > trading, przydalby sie forex, ale nie koniecznie.

    o co chodzi z kasą - przelewy, czy rozliczanie kontraktów?

  • 3. Data: 2011-04-06 19:02:45
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    On 06/04/2011 19:54, skippy wrote:

    > o co chodzi z kasą - przelewy, czy rozliczanie kontraktów?
    Rozliczenie kontraktow. Juz kiedys o tym pisalem na grupie. Strasznie
    mnie to wkurza, jest jakies biuro co rozlicza raz a dobrze, czy kazde
    czasami potrzebuje dwoch podejsc?

  • 4. Data: 2011-04-06 19:09:21
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Prowizje i opłaty wszędzie podobne, a o jakość usług musisz pytać.
    Tu zestawienie opłat w 17 biurach:
    http://www.stopazwrotu.pl/1,40,Zestawienie_rachunkow
    _inwestycyjnych(06-04-2011).html

  • 5. Data: 2011-04-06 19:22:00
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Rozliczenie kontraktow. Juz kiedys o tym pisalem na grupie. Strasznie mnie
    > to wkurza, jest jakies biuro co rozlicza raz a dobrze, czy kazde czasami
    > potrzebuje dwoch podejsc?

    Nie wiem czy dwóch, po prostu w bosiu są rozliczane późnym wieczorem.
    Druga sprawa - jakie to ma znaczenie, skoro od razu po sesji i tak nie
    zrobisz przelewu nawet między rachunkami?
    Nie rozumiem problemu.

  • 6. Data: 2011-04-06 19:34:56
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    On 06/04/2011 20:22, skippy wrote:
    > Nie wiem czy dwóch, po prostu w bosiu są rozliczane późnym wieczorem.
    > Druga sprawa - jakie to ma znaczenie, skoro od razu po sesji i tak nie
    > zrobisz przelewu nawet między rachunkami?
    > Nie rozumiem problemu.

    Codziennie zapisuje stan obu rachunkow i chce aby wszystko sie zgadzalo.
    Niebylo by problemu, gdyby rozliczali raz a dobrze, chocby o dziesiatej.
    A tak rozliczaja raz o 8, raz o 9, czasem jest poprawka pozniej, czasem
    nie ma. Chce wiedziec ile mam na rachunku (moje wyliczenia to jedno,
    kasa na rachunku to drugie)

  • 7. Data: 2011-04-06 20:06:43
    Od: "wektor" <w...@p...us>

    Fajne zestawienie, ale podobno są jeszcze zniżki jeśli ktoś należy do SII
    http://www.sii.org.pl/znizki.html