  • 11. Data: 2009-01-13 17:24:31
    Temat: Re: Co zamiast lokat - nowe propozycje
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

    > Ponoc SKOK w Wolominie ma 9.5 na lokacie :-) (bez gwarancji BFG)

    Wszystko zalezy, jakie ryzko jest sie w stanie zaakceptowac. W przypadku
    struktury teoretycznie mozna zalozyc, ze najwiekszym ryzykiem jest to, ze
    nie bedzie wypracowanego zysku.

    Na zwyklej lokacie mamy gwarancje zysku, ale jest on mniejszy.

    Nie jestem specjalista w tej dziedzinie, ale wydaje mi sie, ze jest to
    oferta godna rozwazenia - szczegolnie jesli wezmiemy pod uwage horyzont
    inwestycji.

    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2009-01-13 17:51:36
    Od: cpr <cpr_@_pl.pl>

    On Tue, 13 Jan 2009 18:24:31 +0100, "Błażej" <e...@p...fm> wrote:

> [...]
    >
    >Nie jestem specjalista w tej dziedzinie, ale wydaje mi sie, ze jest to
    >oferta godna rozwazenia - szczegolnie jesli wezmiemy pod uwage horyzont

    Tez nie jestem specjalista w tej dziedzinie, ale zgadzam sie z Toba,
    ze jest to oferta do rozwazenia.
    W koncu BFG ma skonczona ilosc rezerw, zapewne duzo nizsza niz
    depozyty "gospodarstw domowych" zlozone w bankach i objete gwarancjami
    BFG. Nawet nie chce myslec co by sie stalo w przypadku "run on the
    bank" na jakimkolwiek banku w Polsce....

  • 13. Data: 2009-01-13 20:01:40
    Od: "jack" <j...@g...pl>

    To "tylko" zakład : albo wygrasz , albo przegrasz , czyli albo
    zarobek ,albo jego brak (minus inflacja za czas zakładu).

    "Albo" robi różnicę...

    Wybór należy do zainteresowanych...