  • 21. Data: 2011-11-24 22:16:22
    Temat: Re: Codzienny Sukces
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-24 23:11, Ya pisze:
> [...]
    Sukces konta do pomagajÄ&#65533;cego i mocnych,
    powiedziaĹ&#65533;a ze MUSZÄ&#65533; mieÄ
    Mistrzowskie :)

    > Jak się jutro okaże że nie tylko pani niedoszkolona
    > to podam która, na razie powiem tyko że w Krakowie

    Dzwoń do Centrali w Warszawie na skargę.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 22. Data: 2011-11-24 22:46:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Ya" <z...@W...gazeta.pl> writes:

    > Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):

    [...]

> [...]
    >
    > Mam jeszcze do Ciebie pytanie, można mieć 6 mocnych? mam konto wspólne
    > i mówiono mi że trzy mocne tylko, i tyle założyliśmy. (może dawniej 10

    Była promocja - jak się zrezygnowało z wyciągów papierowych, to można
    było założyć 3 nadmiarowe (czyli w sumie 6).
    Później ta promocja się skończyła, ale 3 dodatkowe można było mieć chyba za
    przelewanie wynagrodzenia.

    > a ta placówka Polbanku wdawała mi się kompetentna :(
    :)

    Moja rozmowa telefoniczna z soboty.
    Tytułem wstępu: http://polbank.pl/t-mobile/pdf/regulamin-minikarta-0
    -zl.pdf

    (Odbicie się od konsultantki która miała problemy z systemem i ...)

    Ja (J): Dzień dobry, chciałem zamówić minikartę paypas do swojej KK ERA
    Konsultant (K): Dobrze rozumiem, (klikity klik w tle), muszę pana
    poinformować o opłacie 15 PLN
    J: Ale Państwo mają promocję, że ta karta jest darmowa
    K: Taak? (głębokie zdziwienie w głosie), to ja się dopytam. (Po dłuższej
    przerwie), rzeczywiście karta jest darmowa jak pan wykona jedną
    transakcję po jej aktywacji...

    kurtyna.
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 23. Data: 2011-11-24 23:14:33
    Od: "Ya" <z...@W...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

> [...]
    > K: Taak? (głębokie zdziwienie w głosie), to ja się dopytam. (Po dłuższej
    > przerwie), rzeczywiście karta jest darmowa jak pan wykona jedną

    No to pięknie z tą obsługą :) Jutro dzwonię i zapytam czy mają
    dla mnie coś w zamian za to że dziś (to znaczy juz wczoraj..) zawrócili
    mnie z drogi do banku a już mógł bym coś przerzucić z Mocnego.

    Ya

  • 24. Data: 2011-11-25 08:45:47
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Ya pisze:

    > Mam jeszcze do Ciebie pytanie, można mieć 6 mocnych? mam konto wspólne
    > i mówiono mi że trzy mocne tylko, i tyle założyliśmy. (może dawniej 10
    > miesięcy temu były trzy?)

    Teraz już w ogóle nie można założyć Mocnych. Kiedyś można było założyć
    3, ale swego czasu była promocja, w której dało się założyć jeszcze
    dodatkowe 3. Potem promocja się skończyła, ale założone rachunki pozostały.

    Analogicznie kiedyś można było mieć darmową kartę debetową do rachunku
    oszczędzającego. Potem oszczędzające wycofali z oferty, ale mi rachunek
    i karta do niego pozostały... :-)

    --
    MiCHA

  • 25. Data: 2011-11-27 09:05:39
    Od: Bankier <b...@b...pl>

    W dniu 2011-11-24 22:53, Animka pisze:
    > Placówka pewnie kompetentna, tylko ta pani niedoszkolona.
    Pani też kompetentna tylko przełożeni grożą sankcjami za otwieranie
    pomagających...